Toon posts:

[XP] Films lopen vast.

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goede Morgen,

Ik heb een nieuwe video kaart gekregen een Geforce 7800GS 256MB.
Deze heb ik in mijn Pc gezet + drivers van de CD geinstalleerd.

Hij werkte vlekkenloos totdat ik DVD wou kijken. Als ik nu een film van het Internet wil zien schiet mijn CPU naar de 100%. Dit is ook zo als ik met WMP een film wil kijken. Ik heb een gratis DVD spellertje van het internet afgehaald om te kijken of het aan WMP lag maar dit programma schoot ook naar de 100%.

Pc is al opnieuw geinstalleerd, probleem is gebleven. Ik heb de drivers van mijn kaart van het internet afgeplukt. En geinstalleerd. Dit loste niks op. Ook alle windows updates gedraait.

Gedaan:

- Nieuwe installatie.
- Alle Windows Updates.
- Nieuwe Videokaart drivers.
- Andere DVD speler.
- Nieuwe harddisk geprobeert.
- DVD speler is goed.

Ik weet even niet meer wat ik kan doen. De kaart werkt verder goed ik heb nergens problemen mee.
Ik had hiervoor een Radeon 9600XT 128MB. Met deze kaart had ik nergens last van.

Weet iemand misschien een oplossing?

Gr. Jack

Verwijderd

Topicstarter
Nog nooit iemand van gehoort?

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 15:32
Hmmm...
En als je nu eens een losse DVD erin legt en die bekijkt ?

Edit :
Welke versie WMP ?
Tevens.. ik weet niet wat voor MOBO je hebt.. maar lees dit ff door ?
Linkje

[ Voor 57% gewijzigd door Zephyer op 08-05-2007 14:47 . Reden: Extra info .. ]

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Topicstarter
Media player 10 nog niet verder geupdate.

CPU: AMD Athlon 64 3800+
Ram: 11xxMB
HDD: 80GB Seagate.
Vid: Geforce 7800GS 256MB
Moederbord: Nu niet bij de hand.
DVD Brander Dual Layer
DVD Speler
Geluids kaart 5.1 zit in het moederbord.

Ik heb een DVD met film erop in de DVD speler en een keer in de DVD Dual layer brander gedaan. Ik wou hem gaan afspelen wat niet ging. Hij starte WMP en sloeg direct vast met het laden. Dit gebeurde ook met een andere DVD speler.

*Edit*

Alles is IDE!

Verwijderd

Topicstarter
Ben hard aan het zoeken en denk dat ik wat gevonden heb om mij probleem beter te omschrijven. Dit is van iemand die het zelfde probleem als mij heeft exact het zelfde.:

Hi. I recently fitted XFX Nvidia Geforce 7600GS into my computer.

and it freezes. Anything I can do? If anybody could help me, I would appreciate it very much. (I wanted to watch BBC snooker online, and I noticed that it doesn't play any online videos except for youtube..)

Deze gast heeft ook het zelfde videokaart als mij. Ik ga nog even verder opzoek en hou deze topic op de hoogte.

**** LET OP ****

Ik heb GEEN onboard videokaart.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oplossing gevonden:

* Under Display prperties > Settings > Advanced... > Performance, set Graphics Hardware Acceleration to none.
* Uninstall the WinDVD Player.

Ze zeggen dat het geen NVIDIA bug is maar goed.. =.= Ze brengen er wel een patch voor uit en iedereen met ee Geforce kaart heeft het. Ik ga dit thuis toepassen en hou jullie op de hoogte

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:38:
* Under Display prperties > Settings > Advanced... > Performance, set Graphics Hardware Acceleration to none.
Als je een game gaat spelen, zal je deze wel weer naar rechts moeten schuiven ;)

euh...ja

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04-2025
@ TS: Heb je toevallig een Sparkle AGP kaart?
Dan moet je iig niet de laatste nvidia detonators gebruiken!
Daarmee had ik dat probleem ook altijd. Op Sparkle.com.tw kan je geschikte drivers downen.
(let op: helaas heb ik persoonlijk met die driver soms artifacts) :o (iemand daar een oplossing voor? :) )

Verwijderd

Topicstarter
Gaat goed met die drivers... Nu heb ik geen Beeld meer >_<.. Ik ga nog verder zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
SOLUTION!

Ik heb na enige tijd op het internet zoeken en zelf vanalles uit te proberen er achter gekomen DAT!

install AGP drivers van het moederbord. OOK AL STAAN DEZE GEINSTALLEERD. Installeer de nieuwste versie OF van de cd-rom.
Restart je systeem.. En installeer de Videokaart drivers.
Restart je computer nog maals.

Speel een film af en het werkt (bij mij dan)!!
Pagina: 1