Ik heb op dit moment 2 WD Raptor 150 GB schijfjes in RAID0 op mijn onboard Silicon RAID controller, maar ik heb me laten vertellen dat als ik overstap op mijn (ook onboard) Nvidia RAID controller, dat ik dan hogere snelheden kan krijgen. Dus ik wil overprikken op de andere RAID controller.
Nu het probleem - Ik wil een backup maken van de data op de RAID array. Er staan 2 partities op, waarvan 1 mijn OS op staat.
Ik zoek dus een programma waarmee ik een backup kan maken, en dan booten van CD / Floppy om de backup op mijn RAID array terug te plaatsen. Ik heb hier Symantec Ghost Solution Suite v2.0 liggen, maar ik weet dus niet of ik daarmee de backup op mijn RAID array kan terug plaatsen.
De backup gaat trouwens op een andere HD dus ik heb geen USB ofzo nodig.
Alvast bedankt.
Nu het probleem - Ik wil een backup maken van de data op de RAID array. Er staan 2 partities op, waarvan 1 mijn OS op staat.
Ik zoek dus een programma waarmee ik een backup kan maken, en dan booten van CD / Floppy om de backup op mijn RAID array terug te plaatsen. Ik heb hier Symantec Ghost Solution Suite v2.0 liggen, maar ik weet dus niet of ik daarmee de backup op mijn RAID array kan terug plaatsen.
De backup gaat trouwens op een andere HD dus ik heb geen USB ofzo nodig.
Alvast bedankt.