niet MCE tuner op MCE ?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• earithramir84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08-2025

earithramir84

Programming for life

Topicstarter
Hoi,

ik heb een vraagje,
Als het niet lukt jammer dan ik heb namelijk al een duall tuner van hauppauge in me mce zitten die perfect werkt maar een derde is altijd leuk natuurlijk.

ik heb een "oude" tuner liggen.
een Leadteck WinFast TV2000 XP Expert WDM met FM tuner.
nu is mijn vraag is zon kaart te flashen naar een mce compatible kaart (een mce 150 ofzo)

of is misschien in mce iets aan te passen waardoor deze kaart gewoon functioneerd als derde tuner.

ik had op google iemand gevonden op een forum die beweerde dat het hem gelukt was alleen kon die gast niet uitleggen.. :P (die had het over dingen in het registeren en wat mcl bestanden maar zei niet direct welke, nou met mcl bestanden zit mce vol :P)

ideeën zijn welkom!

zoals ik al zij ik ben gewoon nieuwschierig heb de kaart toch over en zou leuk zijn om hem als extra tuner te kunnen gebruiken!

alvast bedankd!

I have no rivals, No man can be my equal!! http://tweakers.net/gallery/192408/sys

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik weet niet onder welk OS je dit wil doen, want dat meld je niet? ;)
wel zo handig ivm driverondersteuning.

Ook geef je niet aan wat je zelf hebt geprobeerd om te achterhalen of die kaart ondersteund wordt onder welke versie van MCE dan ook, en dat is iets wat we hier wel verwachten van je; zie ook de Windows Clients - Policy .

We hebben liever dat je een wat meer gedetailleerde openingspost doet, en een duidelijker topictitel opgeeft zoals de policy vermeldt.
Je mag een nieuw topic openen wat wel aan de gestelde eisen voldoet, maar deze gaat dicht.

ps:
Let er ook op dat het flashen van een firmware in een tv-kaart eigenlijk niet in [WOS] hoort ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.