Toon posts:

Mouse cursor probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een extreem vaag probleem. Als ik met mijn muis beweeg dan verandert de muis cursor voor een kort moment. Wordt een stuk groter en groen. Dit was nog niet zo bij mijn vorige monitor, waardoor het volgens mij niet aan software oid kan liggen. Het lijkt te gebeuren als ik met mijn cursor bij een snelle overgang van kleuren ben. Op google of hier op got kon ik niet echt wat vinden zeker ook vanwege de wat lastige zoekterm als mouse cursor :-)
Het komt in ieder geval voor in Internet Explorer en Firefox en Counter Strike.

Mijn OS is WINXP PRO SP2.
Mijn muis is een Logitech MX510

Heb een voorbeeld filmpje op youtube gezet(sorry voor de slechte kwaliteit)
http://www.youtube.com/watch?v=w0Il3TjIycY

Mijn monitor is de L204WT-SF TFT Wide. Heb hier al vanaf het begin last van(2 maanden oud) maar begint me steeds meer te irriteren.

Wie o wie weet wat dit voor probleem is en of ik er mee terug moet?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 09:47 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Sluit de andere monitor eens aan en kijk wat er dan gebeurd. Is dat filmpje trouwens een screencapture of niet? En draait je scherm wel op de native reso?

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zondag 06 mei 2007 @ 22:53:
Sluit de andere monitor eens aan en kijk wat er dan gebeurd. Is dat filmpje trouwens een screencapture of niet? En draait je scherm wel op de native reso?
Andere monitor heb ik niet meer. Filmpje opgenomen met digitale camera dus geen screen capture.

Hij draait verder gewoon op de native resolutie(1680 x 1050).

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Heb je dit probleem trouwens ook met een nieuwe installatie of met een ander OS?

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zondag 06 mei 2007 @ 23:05:
Heb je dit probleem trouwens ook met een nieuwe installatie of met een ander OS?
Dat heb ik niet geprobeerd. Misschien eens proberen als ik niks anders meer weet..

Verwijderd

Topicstarter
*kick* iemand enig idee?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Heb je al een ander OS geprobeerd?
Pagina: 1