Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11 15:59

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik ben even aan het rondzoeken, maar so far: nothing (ook niet op tomtom.com, wat mij beangstigt) :). Ik ga binnenkort naar Istanbul op een lange city-trip en ik wil eigenlijk mijn Tomtom (6) daar gebruiken. Maar ik kan er geen kaarten van vinden. ZIJN die er uberhaupt? Of voor een alternatieve route-planner?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik ben bang van niet:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cb790227b274ffdab42e7094f61d0e4a/thumb.jpg :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ja, dat had ik gezien (hoopte eigenlijk dat het aan de NL-versie van de site zou liggen ofzo). Maar ik vind het zo onrealistisch, dat die kaart er na 6 versies TomTom nog niet zou zijn? Die lui daar zijn toch ook wel zover ontwikkeld dat ze zoiets kunnen gebruiken? Of is er geen markt voor omdat die dingen niet werken op paard en wagen? ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bel eens met ze. Ze zijn supervriendelijk en dan heb je de informatie uit eerste hand.

Ik denk overigens dat je het antwoord zelf ook al wel kan bedenken. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
spaceboy schreef op zondag 06 mei 2007 @ 22:33:
[...]

Ja, dat had ik gezien (hoopte eigenlijk dat het aan de NL-versie van de site zou liggen ofzo). Maar ik vind het zo onrealistisch, dat die kaart er na 6 versies TomTom nog niet zou zijn? Die lui daar zijn toch ook wel zover ontwikkeld dat ze zoiets kunnen gebruiken? Of is er geen markt voor omdat die dingen niet werken op paard en wagen? ;)
Ze zijn gewoon afhankelijk van hun leveranciers, dus Tele Atlas en Navteq, en die leveren het blijkbaar nog niet of hebben niet voldoende dekking in dat gebied. Weinig aan te doen verder. Misschien iets doen via google maps?

Voor de rest is er een topic waarin de meeste info staat die je hiervoor nodig kunt hebben: Het TomTom Navigator 6 Topic | Deel 2

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-11 16:10
jongen, turkse steden hebben allemaal niet echt straat namen. plekken worden aangeduid als achter .... moskee. tegenover buurt grote flat en dergelijke. ik denk dat ongeveer 10-20% van de straten een duidelijke naam heeft.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
badluckboy schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:53:
jongen, turkse steden hebben allemaal niet echt straat namen. plekken worden aangeduid als achter .... moskee. tegenover buurt grote flat en dergelijke. ik denk dat ongeveer 10-20% van de straten een duidelijke naam heeft.
dat hoeft voor een gps natuurlijk geen probleem te zijn :D

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11 14:36
Over 50 meter die weg achter die moskee nemen. :*)

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

the_stickie schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:56:
[...]

dat hoeft voor een gps natuurlijk geen probleem te zijn :D
ownee lampie.

Als het adres van iets in dat land niet bekend is, kom je er ook moeilijk met je GPS. Ja met coords misschien :/

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Damian schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:04:
Als het adres van iets in dat land niet bekend is, kom je er ook moeilijk met je GPS. Ja met coords misschien :/
maar je kan wel naar die moskee gaan, althans neem aan dat die wel op de kaart staat :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
JAHRASTAFARI schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:00:
Over 50 meter die weg achter die moskee nemen. :*)
Hehe. Hij is fijn. :)
Maar goed, je hebt wel 'n punt. Ik ga m'n Tommy gewoon niet meenemen. Dan maar hopen op behulpvaardige Turken. IK heb er zin in elk geval!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Deze vraag had je prima hier kunnen stellen:

Het TomTom Navigator 6 Topic | Deel 2

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.