Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ja, dat had ik gezien (hoopte eigenlijk dat het aan de NL-versie van de site zou liggen ofzo). Maar ik vind het zo onrealistisch, dat die kaart er na 6 versies TomTom nog niet zou zijn? Die lui daar zijn toch ook wel zover ontwikkeld dat ze zoiets kunnen gebruiken? Of is er geen markt voor omdat die dingen niet werken op paard en wagen?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Bel eens met ze. Ze zijn supervriendelijk en dan heb je de informatie uit eerste hand.
Ik denk overigens dat je het antwoord zelf ook al wel kan bedenken.
Ik denk overigens dat je het antwoord zelf ook al wel kan bedenken.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ze zijn gewoon afhankelijk van hun leveranciers, dus Tele Atlas en Navteq, en die leveren het blijkbaar nog niet of hebben niet voldoende dekking in dat gebied. Weinig aan te doen verder. Misschien iets doen via google maps?spaceboy schreef op zondag 06 mei 2007 @ 22:33:
[...]
Ja, dat had ik gezien (hoopte eigenlijk dat het aan de NL-versie van de site zou liggen ofzo). Maar ik vind het zo onrealistisch, dat die kaart er na 6 versies TomTom nog niet zou zijn? Die lui daar zijn toch ook wel zover ontwikkeld dat ze zoiets kunnen gebruiken? Of is er geen markt voor omdat die dingen niet werken op paard en wagen?
Voor de rest is er een topic waarin de meeste info staat die je hiervoor nodig kunt hebben: Het TomTom Navigator 6 Topic | Deel 2
jongen, turkse steden hebben allemaal niet echt straat namen. plekken worden aangeduid als achter .... moskee. tegenover buurt grote flat en dergelijke. ik denk dat ongeveer 10-20% van de straten een duidelijke naam heeft.
dat hoeft voor een gps natuurlijk geen probleem te zijnbadluckboy schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:53:
jongen, turkse steden hebben allemaal niet echt straat namen. plekken worden aangeduid als achter .... moskee. tegenover buurt grote flat en dergelijke. ik denk dat ongeveer 10-20% van de straten een duidelijke naam heeft.
Over 50 meter die weg achter die moskee nemen.
ownee lampie.the_stickie schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:56:
[...]
dat hoeft voor een gps natuurlijk geen probleem te zijn
Als het adres van iets in dat land niet bekend is, kom je er ook moeilijk met je GPS. Ja met coords misschien
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
maar je kan wel naar die moskee gaan, althans neem aan dat die wel op de kaart staatDamian schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:04:
Als het adres van iets in dat land niet bekend is, kom je er ook moeilijk met je GPS. Ja met coords misschien
Hehe. Hij is fijn.
Maar goed, je hebt wel 'n punt. Ik ga m'n Tommy gewoon niet meenemen. Dan maar hopen op behulpvaardige Turken. IK heb er zin in elk geval!
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()