Toon posts:

acer aspire l100 drivers voor xp en multiboot

Pagina: 1
Acties:
  • 979 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier de mini pc acer aspire L100 deze pc draait onder besturing systeem windows vista
ik heb hier op de e partitie windows xp geinstalleert
het enigste nadeel hier van is dat ik geen drivers kan vinden wie met deze acer pc onder windows xp
wil draaien en onder windows vista krijg ik verschillende programma,s niet aan het werken hier mee
en nu krijg ik de pc alleen maar op gestart met windows xp windows vista krijg ik niet meer op gestart het moet wel samen gaan met een multiboot waar ik niets vanaf weet wie kan mij helpen met de acer dus voor de drivers voor xp
de videokaart
de netwerk kaart
de audiokaart
enz enz

ik krijg het zelf niet voor elkaar om de pc draaiend te krijgen onder windows xp

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

etc. etc.

[ Voor 255% gewijzigd door BoyzNDaHood op 06-05-2007 22:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
een beetje kort door de bocht etc. etc.
zoek het dan maar uit
dat ik bij nvidia drivers moet hebben voor mijn videokaart dat weet ik ook wel
maar ondersteunen niet voor windows xp die drivers

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Om eerlijk te zijn is je verhaal totaal niet te volgen. Kun je proberen met leestekens en hoofdletters te werken, en je tekst kritisch door te lezen?

XP drivers krijg je meestal meegeleverd of kun je downloaden van de Acer website.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
wordt ik hier afgerekend op leestekens en hoofdletters
dan is hier vanaf vandaag mijn laaste gesteld
en de drivers wie op de cd rom staan zijn alleen voor vista
en worden niet ondersteund voor xp
en bij acer op de site valt er weinig te downloaden
voor dat je me aanvalt met deze text

XP drivers krijg je meestal meegeleverd of kun je downloaden van de Acer website.

voor de acer aspire l310 wel maar niet voor de l100 staan er drivers op voor xp

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 23:49:
wordt ik hier afgerekend op leestekens en hoofdletters
dan is hier vanaf vandaag mijn laaste gesteld
Nee, je wordt er niet op afgerekend. Alleen om suggesties te kunnen doen moet je tekst wel begrijpelijk zijn, en dat is niet het geval zoals je nu post. Breezah/SMS/MSN taal is bijna niet te lezen, en tekst die continue wordt afgebroken door harde returns ook niet. Je hoeft je ook niet vijandig op te stellen of te dreigen; jij hebt hulp nodig, dus een wat vriendelijker houding wordt op prijs gesteld. :)

Aangaande drivers, je zult dan eerst in Vista moeten gaan kijken wat voor hardware je precies hebt, en daar dan gaan zoeken naar de drivers bij de fabrikant.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Je wordt hier afgerekend op eigen inzet ;)

Je kan door in apparaatbeheer in Vista te kijken zien wat voor hardware je in je systeem hebt zitten. Of je kijkt op de specssheet van Acer wat voor hardware er in zit. Dan kan je op de site van de respectievelijke hardwarefabrikanten de juiste XP drivers downloaden.

Dit is een beetje wat je aan eigen onderzoek had kunnen doen. Deze gaat dus dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.