Ik wilde vorige week een aantal nieuwe nummers op mijn MP3-speler zetten, bleek dat mijn normale FAT32 bestandssysteem (4 GB) opeens een RAW-filesystem is geworden die niet meer leesbaar is.
Wat ik al heb geprobeert:
- Formatteren via Windows XP en Linux (Knoppix):
Als ik de speler inplug en de schijf probeer te openen: "Disk in drive F is not formatted, do you want to format?", ik klik YES. Vervolgens zegt Windows --> "Disk cannot be formatted". OOk via schijfbeheer begin ik niks, zelfde verhaal.
Op Linux Knoppix ziet hij een USB drive, maar die verdwijnt na een paar seconden, heel raar.
- Recovery tools en format tools zoeken en gebruiken op Windows
Ik heb al aardig wat tooltjes gebruikt (zoals Partition Magic e.d) om mijn speler te repareren, veel tooltjes zien mijn USB-stick niet of negeren het.
- Ultimate Boot CD 4.0
Een boot CD met allerlei tooljes (recovery, formating, partition). Jammergenoeg zonder succes, omdat ze geen USB-devices herkennen, alleen harde schijven.
Is er een manier om mijn spelertje nieuw leven in te blazen?
Wat ik al heb geprobeert:
- Formatteren via Windows XP en Linux (Knoppix):
Als ik de speler inplug en de schijf probeer te openen: "Disk in drive F is not formatted, do you want to format?", ik klik YES. Vervolgens zegt Windows --> "Disk cannot be formatted". OOk via schijfbeheer begin ik niks, zelfde verhaal.
Op Linux Knoppix ziet hij een USB drive, maar die verdwijnt na een paar seconden, heel raar.
- Recovery tools en format tools zoeken en gebruiken op Windows
Ik heb al aardig wat tooltjes gebruikt (zoals Partition Magic e.d) om mijn speler te repareren, veel tooltjes zien mijn USB-stick niet of negeren het.
- Ultimate Boot CD 4.0
Een boot CD met allerlei tooljes (recovery, formating, partition). Jammergenoeg zonder succes, omdat ze geen USB-devices herkennen, alleen harde schijven.
Is er een manier om mijn spelertje nieuw leven in te blazen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2007 22:12 ]