Toon posts:

[Vista] Outlook in combinatie met Vista

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Helaas zitten er nog teveel bugs in Windows Mail van Vista en ben ik terug bij af: outlook 2007
Ik erger mij aan het ophalen en verzenden van email, de melding die onderin verschijnt is:
verzenden/ontvangen wordt voorbereid
Dit duurt redelijk lang en het ophalen en verzenden ook (langer iig dan bij WinMail)

Ligt dit aan Vista en UAC?

Weet iemand wat outlook voorbereidt? en waarom het verzenden/ontvangen zo lang in beslag neemt?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Zet je timer op om de 10 minuten checken, dan hoef je niet zelf op f9 te duwen & te wachten.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• s441558
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:16
Bij mij werden tijdens het verzenden/versturen ook steeds RSS feeds gesynchroniseerd, wat op een of andere manier nogal veel tijd in beslag nam. Na het weghalen van twee microsoft RSS feeds, die er standaard ingezet werden, ging het een stuk sneller. Maar ik weet niet of dit bij jou ook aan de hand is.

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Maakt het uit als je Outlook als administrator runt? (rechtermuisklik->run as administarator)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
Bij outlook is als admin runnen niet mogelijk, of wel?
Er zitten daarnaast geen RSS feeds in de bewerking.
Wanneer er mail opgehaald/verzonden gaat worden is outlook gewoon een dikke 30 seconden bezig, daar waar WinMail 5 seconden bezig was.

het begint met het voorbereiden...15 seconden...

Verwijderd

Eentje is wel genoeg en omdat dit meer te maken heeft met Outlook dan met Vista ga ik deze sluiten. Ga maar verder in Outlook voorbereiden
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.