Toon posts:

Website doorgestuurd naar Disney.nl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al enige tijd ondervind ik op 4 (alle) verschillende computers op mijn netwerk het probleem dat de website http://almere4u.nl niet bereikbaar is. I.p.v op die website te komen wordt ik doorgestuurd naar Disney.nl. Geblokkeerd ben ik niet dus dat valt uit te sluiten. Al is dat nog wel het enige dat onderhand nog overblijft.

Zelf maak ik gebruik van Windows Vista en de andere 3 computers staat Windows XP op. Om de reden dat ik Vista draai sluit ik eigenlijk een trojan of mallware al uit, ook kan ik geen mallware scanner vinden die op Vista werkt. (de enige computer waar nog enigszins bewust mee wordt omgegaan).

Ik heb al geprobeerd een andere DNS Server (OpenDNS) in te stellen maar daarmee werkt het ook niet.
Het resultaat van tracert naar almere4u.nl staat hieronder. Ik kom op dezelfde server uit als bij mensen waar de website wel gewoon laad. Namelijk die van totallyhosted.nl
Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/44433phpzzXiOa.jpgOvermorgen kan ik nog een Live CD van Ubuntu proberen om het probleem van Mallware volledig uit te sluiten.

Mijn Internetverbinding is van KPN en als router/modem heb ik een Thomson Speedtouch 780 staan. Een Firmware update of telnetten is zo goed als onmogelijk omdat geen enkele combinatie wachtwoorden en gebruikersnamen werkt.
Bij de DHCP en DNS instellingen in mijn router kan ik niet komen omdat het configure linkje ontbreekt. Als ik van iemand met dezelfde router een directe link naar de pagina krijg moet ik weer een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren.

Alles wat ik kan bedenken heb ik onderhand al geprobeerd, heeft er nog iemand anders ideeën hoe ik op die website zou kunnen komen?

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

En wat staat er in je hosts bestand?

En heb je dit alleen op die Vista pc, op op allemaal?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
Motrax schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:22:
En wat staat er in je hosts bestand?

En heb je dit alleen op die Vista pc, op op allemaal?
Ik heb het probleem op alle computers in mijn netwerk. Het hosts bestand (C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts toch?) kijk ik eventjes naar zodra ik weer thuis ben.

• Tijsje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:56
Heb je niet gewoon een ban op die site?
Daar lijkt het nog het meeste op naar mijn idee.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Voor een 2nd oppinion haal ik hem altijd even door babelfish van altavista. Dan kun je zien hoe een externe server de site ziet.

Koop mijn Nikon 14-24mm f/2.8 en Nikon 24-70mm f/2.8 lensen voor een prikkie! - Meer ads!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-03 09:49
Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:24:
[...]
Ik heb het probleem op alle computers in mijn netwerk. Het hosts bestand (C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts toch?) kijk ik eventjes naar zodra ik weer thuis ben.
Klopt!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Heb je al eens geprobeerd een ander IP aan te vragen bij KPN? Je router een 10 minuten eruit laten helpt wel eens.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 22:24

Xof

Snake schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:42:
Heb je al eens geprobeerd een ander IP aan te vragen bij KPN? Je router een 10 minuten eruit laten helpt wel eens.
Dat is wel heel extreem en router 10 min uitzetten helpt niet want KPN deelt een vast IP uit.

@ TS: probeer een proxy of zoals al eerder gezegd iets als babelfish :)

Verwijderd

Topicstarter
Via een proxy kom ik er wel op, maar dat gaat super langzaam! (www.proxy.org)

Ik heb liever dat het probleem gewoon wordt opgelost in ipv via een andere manier m'n doel te berijken. Want het moet gewoon werken PUNT.

Inhoud van host:

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost
::1 localhost

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2007 22:47 ]

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 22:24

Xof

Als het via een proxy wel werkt is de kans groot dat je IP gewoon gebanned is.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Xof schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:46:
[...]

Dat is wel heel extreem en router 10 min uitzetten helpt niet want KPN deelt een vast IP uit.

@ TS: probeer een proxy of zoals al eerder gezegd iets als babelfish :)
Dat weet ik niet, ben Belg he ;)

Normaal moet je dan toch een nieuw kunnen aanvragen :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
IP is niet gebannen ik heb me nog nooit misdragen daar. Zou niet weten waarom.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2007 22:52 ]

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 22:47:
IP is niet gebannen ik heb me nog nooit misdragen daar. Zou niet weten waarom.
Misschien verkeerde ip geband oid? Ik zou het niet weten, maar ik zou een ip ban niet uitsluiten. Je kunt eens kijken wat de server zegt als je naar de website surft. (de headers dus, kan je afvangen met firefox en LiveHTTPHeaders).

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
als het op alle pc's in je netwerk is dan zit er wrs een doorverwijzing op je router zodat alle trafiek over poort80 naar die site verwezen wordt naar disney.nl.
daarmee dat een ping en een tracert wel op de juiste server terecht komen...
(icmp tegenover http)

als je gebruikersnamen en ww niet meer werken zou ik hem (je router/modem) gaan resetten en terug van nul instellen. mogelijk heeft iemand van buiten af dergelijke doorverwijzing(en) ingesteld.

probeer ev. met telnet eens naar die site te connecten over poort 80.
al dan niet rechtstreeks naar het ip dat je krijgt dankzij je tracert/ping.

wat krijg je als je zo hene surft? mbv dat ip-adres ipv de dns-naam.

• CorbataGames
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-02 17:58
Ik ben de webmaster van Almere4you, en kan je vertellen dat we IP's die geband zijn doorsturen naar Disney. Kleuters die zich niet weten te gedragen sturen we door naar een website die beter bij hen past.

Natuurlijk kan het voorkomen dat je IP onterecht geblokkeerd is. Als jij op jouw IP-adres iemand hebt laten inloggen die later is geblokkeerd, kan het zijn dat jouw IP-adres ook op de blocklist terecht is gekomen. Daarvoor kun je contact opnemen via het info [at] almere4you.nl emailadres. Stuur zoveel mogelijk informatie mee, bijvoorbeeld over wie er nog meer via jouw IP ingelogd kunnen zijn. Ik kan overigens niet garanderen dat we je IP-adres weer "releasen", ligt er een beetje aan waarom het geblokkeerd is. Ik heb zelf gisteren maar 1 persoon geblokkeerd en die is nooit meer welkom.

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
CorbataGames schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:08:
Ik ben de webmaster van Almere4you, en kan je vertellen dat we IP's die geband zijn doorsturen naar Disney. Kleuters die zich niet weten te gedragen sturen we door naar een website die beter bij hen past.
offtopic:
Dat is echt lollig :+ _/-\o_

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Is het niet makkelijker om een frame laden met daarin de mededeling dat je gebanned bent en daarna doorsturen naar Disney.nl? :P Zoiets als a la google met de zoekresultaten.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Goh, het doorsturen naar disney.nl zonder uitleg is bot, maar misschien is bannen wel gewoon bot bedoeld. ;) User-friendly bannen is ook weer zoiets. 8)7

{signature}

• Peeetr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-05-2022
Prachtig zeg :D. Je brengt me op geweldige ideën :P

• CorbataGames
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-02 17:58
Ik heb in eerste instantie gezocht naar een pagina met "Hoe gedraag ik mij correct op een profielensite", maar heb toen geen tijd willen stoppen in het schrijven ervan toen ik geen perfecte pagina kon vinden.

Toen een tijd lang geforward naar een ringtones-site van mij, dacht ik "ga je jezelf daar maar vervelen" ;) maar daar kreeg ik alleen maar gevloek op het contactformulier binnen van die gasten dus nu mogen ze zich lekker uitleven op Disney.nl

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-01 00:01
gebruik een webpagina als www.scoobidoo.net om de pagina te bekijken.
zoek dan naar contact gegevens en stuur ze een mail met je probleem incl. ip adres.
Pagina: 1