Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Ik lees je DM net pas...
Tsja, ik zag in de eerste reactie al voorbij komen dat het niet zo nieuwswaardig was gezien het feit dat de dienst al 2 jaar bestond. Ik was tot dat moment in de veronderstelling dat het in de nieuwsQ terecht was gekomen bij gebrek aan beter nieuws. Het is tenslotte zondag.
Maar ik word net ook gewezen op nieuws: Nederlandse p2p-leenwinkel verwacht stevige groei en dat maakt mijn artikel nog veel minder nieuwswaardig
Ik had die nieuwspost niet gevonden met zoeken op gerelateerde artikelen, helaas. De nieuwswaarde zat hem er voor mij in dat het een nieuw systeem was dat nog naar Nederland moest komen, maar het blijkt dus al lang beschikbaar te zijn (wist ik niet), dus ik geef je helemaal gelijk
Ik vind het trouwens niet echt een reclametekst geworden, maar misschien ben ik daar niet zo objectief in als schrijver 
Misschien moet het nieuwsje anders maar getrasht worden... Ik zal er de volgende keer wat kritischer over zijn
Tsja, ik zag in de eerste reactie al voorbij komen dat het niet zo nieuwswaardig was gezien het feit dat de dienst al 2 jaar bestond. Ik was tot dat moment in de veronderstelling dat het in de nieuwsQ terecht was gekomen bij gebrek aan beter nieuws. Het is tenslotte zondag.
Maar ik word net ook gewezen op nieuws: Nederlandse p2p-leenwinkel verwacht stevige groei en dat maakt mijn artikel nog veel minder nieuwswaardig
Misschien moet het nieuwsje anders maar getrasht worden... Ik zal er de volgende keer wat kritischer over zijn
[ Voor 25% gewijzigd door Grrrrrene op 06-05-2007 20:59 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zondag is inderdaad meestal niet de meest nuttige nieuws-dag
Maar bedankt voor je reactie, het leek me al niet dat het daadwerkelijk een soort verstopte reclame was. Het andere bericht had ik overigens zelf ook nog niet gezien
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Het artikel is inmiddels ietwat aangepast door Wouter
.
[ Voor 11% gewijzigd door Harm op 06-05-2007 22:48 ]