"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever"
Verwijderd
hoe een vga kabel eruit ziet?
nee ik wil niet laten zien hoe een VGA kabel eruit ziet, maar ik wil de discussie vermijden waarbij ik antwoorden krijg "haal eentje bij je pc boer van 5 €" . Zoals je kan zien op de foto's is het een kabel die vast zit in het scherm zelf...
[ Voor 88% gewijzigd door SeatRider op 06-05-2007 19:32 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt
Verwijderd
dat had je dus ook in 1 regel kunnen beschrijven.Cuball schreef op zondag 06 mei 2007 @ 19:31:
rustig, ik was vergeten de foto's te resizen...
nee ik wil niet laten zien hoe een VGA kabel eruit ziet, maar ik wil de discussie vermijden waarbij ik antwoorden krijg "haal eentje bij je pc boer van 5 €" . Zoals je kan zien op de foto's is het een kabel die vast zit in het scherm zelf...
maar serieus, wat verwacht je?
we kunnnen aan de foto toch niet zien wat er stuk is, en ook niet aan de omschrijving.
misschien is het wel je vga kaart, of een stuk electronica in je monitor.
De kabel doorsnijden en met een verbindingsblokje terug verbinden zal waarschijnlijk niet lukken omdat je dan de afscherming van kabeltjes aan storingen van buitenaf teniet doet.
wat ik in feite wou weten of het mogelijk is om dergelijk stuk kabel te bestellen... of leveren hardware leveranciers niet zo'n diensten ? (zoals je bv hebt in auto onderdelen)
Of je moet opzoek gaan naar een 2e hands scherm en dan de kabel overzetten. Wat voor scherm type hebben we het eigenlijk over ?
HP Type en Sparepart nummer
@X.ExceL - Doe es ff rustig man, TS verteld wat zijn probleem is en wat hij zoekt.
[ Voor 10% gewijzigd door raymonvdm op 06-05-2007 20:22 ]
dat heb ik ook een keer gedaan, de kabel was inderdaad leverbaar.
totdat ik de prijs hoorde: 68€ excl. BTW
toen dacht ik
Verwijderd
Het gaat over een Pavilion f1723 (achteraan is het typenummer 9623A). Het partnummer zou ik niet weten...raymonvdm schreef op zondag 06 mei 2007 @ 20:20:
HP Type en Sparepart nummer
ok als het inderdaad zo duur is dan kijk ik misschien ook uit naar een nieuwe monitor of proberen een defecte op de kop te tikken..hensdesk schreef op zondag 06 mei 2007 @ 20:21:
je kan de leverancier bellen met vraag of ze de kabel kunnen leveren.
dat heb ik ook een keer gedaan, de kabel was inderdaad leverbaar.
totdat ik de prijs hoorde: 68€ excl. BTW
toen dacht ik, laatmaar, ik ga voor een nieuwe monitor.
Ik ging eventjes op het werk navragen, maar daar zijn de meeste schermen voorzien van een afneembare VGA kabel... wat natuurlijk stukken beter isCaDje schreef op zondag 06 mei 2007 @ 20:28:
mss werkt een kabel van een ander merk monitor ook wel.
Heel veel lurken, heel weinig posten..
Je hebt niet goed gelezen op display?
1
2
| Product name HP model number(s) Pavilion F1723 17-inch Flat Panel LCD Display P9623A, P9623AR |
Heb je nog garantie? Bij een van de servicepartners kun je de monitor inleveren of parts bestellen. Check eerste rij voor "Commercial Products".
[ Voor 29% gewijzigd door PcDealer op 06-05-2007 23:11 ]