Toon posts:

De laptop: PACKARD BELL EasyNote SB85-P-007 notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik wil graag een laptop kopen, voor een budget tussen de 1300,- tot 1800,- Euro. Ik zoek daarom ook een laptop waarmee ik de nieuwste en toekomstige nieuwe games op kan afspelen. Ik zit al een tijdje te zoeken, maar nu lees ik op allerlei forums dat het misschien beter is om te wachten op de nieuwe directx 10 compatible videokaarten. Nu heb ik dan een laptop gevonden die een directx 10 kaart bevat, namelijk de Packard bell:

http://www.dixons.nl/De_o...roductmenu=specifications

PACKARD BELL EasyNote SB85-P-007 notebook

Art.nr: 7087306

Volledige specificaties:
Merk processor : Intel
Type processor : Core 2 Duo T7100
Kloksnelheid : 1,86 GHz
Cachegeheugen : 2x 1024 KB
Bustechnologie : 800 MHz
Intern geheugen : 2048 MB
Harde schijf : 320 GB
CD/DVD (RW) : double layer DVD
Diskettestation : nee
Grafische kaart : nNidia GeForce Go 8600 (DirectX 10)
Grafisch geheugen : 256 MB
Shared videogeheugen : nee
Modem : geen
IEEE 1394 : nee
Netwerkkaart : ja
Parallelpoort : nee
Seriële poorten : nee
USB-poorten : 4x USB 2.0
TV-out : ja
Touchpad : ja
Accu : Li-ion
PCMCIA : ExpressCard/54
Schermformaat : 17 inch
Widescreen scherm : ja
Besturingssysteem : Win Vista Home Premium
IRDA : nee
WiFi : 802.11g
Garantie : carry in
Garantieduur : 12 maanden
Bluetooth : nee
Ingebouwde webcam : ja
Nummeriek toetsenbord : ja
Geheugenkaartlezer : ja

Zoals je ziet is de videokaart de nNidia GeForce Go 8600 (DirectX 10), en hij is maar 256 mb geheugen (?), alleen als ik zoek op het internet naar deze kaart is het net alsof die helemaal niet bestaat (trouwens is nNidia een fout of is de naam correct, heb er namelijk nooit van gehoord?), op de site van nvidia staat niks net als op zoeksites als google. Hebben een van jullie op deze forum enige verstand van deze kaart? Is het een goede kaart? Is het beter als de nvidia geforce go 7950 gtx?

Ik wil daarentegen ook misschien voor de nvidia geforce 7950 gtx gaan bij www.one.de, kan ik heel goedkoop aan een laptop komen die deze kaart heeft. Maar is het echt beter om te wachten op de nieuwe directx 10 kaarten?

Daarnaast heb ik nog een vraag over de processor die erin zit, de centrino met 1,87 ghz, is dat wel genoeg om de nieuwste games op af te spelen in de hoogste resolutie?

Alvast bedankt,

M.v.g.

Techro

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

het posten van een specslist van een laptop is niet wat we bedoelen met vooronderzoek in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? en daarom gaat je topic dicht ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.