Hallo allemaal,
ik heb sinds kort een xbox 360 en wil nu graag mijn pc aansluiten op de xbox 360.
Ik heb de guide gelezen op de site van XBOX maar op een of andere manier doe ik iets fout.
Ik zal even kort met een situatie schets beginnen..
Mijn pc is aangesloten via de thomson st 780 met internet en bellen van KPN. Mijn xbox is hier ook op aangesloten...
Op beiden heb ik internet..
Nu wil ik graag mijn computer en xbox met elkaar aansluiten. Ik heb windows mediaplayer 11 gedownload... maar daar kan ik mijn xbox niet vinden...
wie kan mij verder helpen.. ook mijn xbox kan mijn pc niet vinden..
ik heb een thuisnetwerk gemaakt op mijn pc maar kan daar ook de xbox 360 niet vinden..
bedankt alvast voor de tips en moeite..
misschien dat iemand mijn precies staps gewijs kan uitleggen wat ik moet doen..
thnx
ik heb sinds kort een xbox 360 en wil nu graag mijn pc aansluiten op de xbox 360.
Ik heb de guide gelezen op de site van XBOX maar op een of andere manier doe ik iets fout.
Ik zal even kort met een situatie schets beginnen..
Mijn pc is aangesloten via de thomson st 780 met internet en bellen van KPN. Mijn xbox is hier ook op aangesloten...
Op beiden heb ik internet..
Nu wil ik graag mijn computer en xbox met elkaar aansluiten. Ik heb windows mediaplayer 11 gedownload... maar daar kan ik mijn xbox niet vinden...
wie kan mij verder helpen.. ook mijn xbox kan mijn pc niet vinden..
ik heb een thuisnetwerk gemaakt op mijn pc maar kan daar ook de xbox 360 niet vinden..
bedankt alvast voor de tips en moeite..
misschien dat iemand mijn precies staps gewijs kan uitleggen wat ik moet doen..
thnx