Ik was vaonchtend vrolijk COD aan het spelen, toen de spelbrightness bleef hangen, nadat ik het spel had afgesloten. Ik wilde even en reboot doen om dit te fiksen. Bij het opnieuw inloggen krijg ik nu telkens de volgende melding: "Kan entrypoint van procedure AssocIsDangerous niet vinden in DLL-bestand SHLWAPI.dll". Kort gezegd: Hij kan explorer niet meer opstarten. De Windows support pagina heb ik gevonden, heb de instructies uitgevoerd, maar nog steeds krijg ik dezelfde error.
De makkelijkste manier is misschien wel een complete reinstall, maar dat heb ik 2 weken geleden ook al moeten doen, toen ik alleen nog maar BSOD's kreeg na het proberen van Space Cowboy Online. Het kost namelijk erg veel tijd alles weer in orde te krijgen qua programmatuur...
De makkelijkste manier is misschien wel een complete reinstall, maar dat heb ik 2 weken geleden ook al moeten doen, toen ik alleen nog maar BSOD's kreeg na het proberen van Space Cowboy Online. Het kost namelijk erg veel tijd alles weer in orde te krijgen qua programmatuur...