Toon posts:

Lokale mappen weg in Outlook Express 6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst heb ik 23 mappen aangemaakt naast de gebruikelijke mappen zoals postvak in/uit enz. Deze hebben er een week gestaan en al mijn mail heb ik ingedeeld in die mappen. Nu zag ik gister ineens dat er van de 23 extra mappen er nog maar 6 staan, de bovenste 6.

Toen ben ik gaan kijken in de map X:\Documents and Settings\Username\Local settings\Application Data\Identities\{ }\Microsoft\Outlook Express en het vreemde is dat de bestanden van de verdwenen mappen er nog wel staan, maar dat de mappen dus niet worden weergegeven in Outlook Express 6.

Wat niet werkte was de gehele inhoud van die map \Outlook Express naar een andere map kopieren en dan die nieuwe map bij de archiefmap als nieuwe opgeven.

Ik draai xpsp2.

Wie o wie weet een oplossing, want tweakers, google enz. hebben me nog geen werkende oplossing kunnen geven.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2007 14:58 ]

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 15:44
Je hebt dus 17 mappen die het niet doen:
(beetje omslachtige methode, dat wel)

* Allereerst maak je een backup van je map met bestanden
* Vervolgens start je outlook express
* maak 17 nieuwe mappen aan, noem deze dummy01 toe en met dummy17
* sluit OE
* ga naar de map met de 17 nieuwe mappen, gooi ze in de prullenbak en hernoem jouw niet werkende mappen naar de namen van de mappen die je zojuist hebt weggegooid.

* en start OE opnieuw!

Houdoe

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Minder rigoureus is om folders.dbx te hernoemen. :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland