Toon posts:

Master password Experiabox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers,

Ik heb op het VoIP dienst InternetPlusBellen, deel 12 gelezen dat je dieper in de siemens experiabox kan. Ik heb dit geprobeerd maar met de master passworden lukt dit niet. Taal veranderen en logfiles er uit halen lukt wel.

Kan het zijn dat met versie 1.41.4 inmddels de passworden veranderd zijn?

Als ik bv engineer of de twee andere passworden invul dan krijg ik de melding dat ik het verkeerde password heb gebruikt. en kom ik helaas ook niet verder tot ik mijn eigen password invul (standaard admin) maar kan dan niet meer dan normaal.

Wie kan mijn helpen?

Alvast bedankt

Groeten Alex.

• Onoffon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12 10:23
De andere wachtwoorden die in het IPB forum hebben gestaan, hebben geen extra mogelijkheden m.b.t. je huidige password en username. Maar dit is ook al gemeld daar.
Of je wel of niet (meer) kunt inloggen met fw 1.41.4 durf ik zo niet te zeggen.

Als je meer wilt met de firmware heb je denk ik wat meer kennis/ervaring nodig, die ik helaas ook niet bezit. Via de webinterface zijn (tot nu toe) volgens mij geen bugs/short cuts te vinden, waar je meer opties kunt wijzigen!

Just a simple thought....

Verwijderd

Topicstarter
SilentTears schreef op zondag 06 mei 2007 @ 20:02:
De andere wachtwoorden die in het IPB forum hebben gestaan, hebben geen extra mogelijkheden m.b.t. je huidige password en username. Maar dit is ook al gemeld daar.
Of je wel of niet (meer) kunt inloggen met fw 1.41.4 durf ik zo niet te zeggen.

Als je meer wilt met de firmware heb je denk ik wat meer kennis/ervaring nodig, die ik helaas ook niet bezit. Via de webinterface zijn (tot nu toe) volgens mij geen bugs/short cuts te vinden, waar je meer opties kunt wijzigen!
Dank voor je info.