Ik ben vast niet de enige die foto's heeft gemaakt van bevrijdingsfestivals in nederland, dus ik denk ik maak maar een verzameltopic aan.
Zelf ben ik in zwolle geweest, waar het festival praktisch in mijn achtertuin gehouden werd. Ik heb geen perspas en stond met mijn 5600 dus in het publiek. Veel van de foto's zijn met full zoom genomen, maar ondanks dat vind ik ze best geslaagd (naar omstandigheden)
alle foto's zijn onbewerkt (behalve croppen dan), en hier staan ze in groot formaat
Van Velzen begin van de middag, eerste optreden grote podium
#1: de gitarist

#2: the man(netje) himself

#3: samen met de bassist

#4: zingend

#5: ff checken

The Girls in Plato podum (grote tent)
ik wist btw niet hoe ik mijn als hetro zijnde tegenover zo'n band moet opstellen
#6: Zanger

#7: and again

Malle Pietje en de Bimbo's een slag appart, maar wel leuk
#8: een bimbo

a balladeer hoewel het ene goede band is met bergen goede muziek zong hij imo gewoon vals, en stond een distorsion van een gitaar gewoon niet goed (je ging bijna dood voor een box)
#9: zanger

#10: de drummer

Racoon op het grote podium
Om a balladeer te ontvluchten zijn we naar racoon gegaan, en die hadden wel een erg goed optreden
#11: het publiek

#12: de zanger

Alpenkreuzers Een bekende van me is de orgelman, dus ik moest hier natuurlijk naartoe - podium Oogst
#13: de gitarist

#14: de zanger/organist

#15: and again

#16: en het was echt harde muziek, maar die gozer rechts stond daar alsof hij stokdoof was relax ze biertje te drinken.

Coparck op podium Plato, erg goed optreden
#17: zanger met de contrabasist/cellist (wat is het?)

#18: zanger/gitarist
Zelf ben ik in zwolle geweest, waar het festival praktisch in mijn achtertuin gehouden werd. Ik heb geen perspas en stond met mijn 5600 dus in het publiek. Veel van de foto's zijn met full zoom genomen, maar ondanks dat vind ik ze best geslaagd (naar omstandigheden)
alle foto's zijn onbewerkt (behalve croppen dan), en hier staan ze in groot formaat
Van Velzen begin van de middag, eerste optreden grote podium
#1: de gitarist

#2: the man(netje) himself

#3: samen met de bassist

#4: zingend

#5: ff checken

The Girls in Plato podum (grote tent)
ik wist btw niet hoe ik mijn als hetro zijnde tegenover zo'n band moet opstellen
#6: Zanger

#7: and again

Malle Pietje en de Bimbo's een slag appart, maar wel leuk
#8: een bimbo

a balladeer hoewel het ene goede band is met bergen goede muziek zong hij imo gewoon vals, en stond een distorsion van een gitaar gewoon niet goed (je ging bijna dood voor een box)
#9: zanger

#10: de drummer

Racoon op het grote podium
Om a balladeer te ontvluchten zijn we naar racoon gegaan, en die hadden wel een erg goed optreden
#11: het publiek

#12: de zanger

Alpenkreuzers Een bekende van me is de orgelman, dus ik moest hier natuurlijk naartoe - podium Oogst
#13: de gitarist

#14: de zanger/organist

#15: and again

#16: en het was echt harde muziek, maar die gozer rechts stond daar alsof hij stokdoof was relax ze biertje te drinken.

Coparck op podium Plato, erg goed optreden
#17: zanger met de contrabasist/cellist (wat is het?)

#18: zanger/gitarist

This message was sent on 100% recyclable electrons.