Toon posts:

Ervaringen met de AG Neovo P-19 lcd

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al zo'n 2 jaar de trotse eigenaar van een Neovo E-17 scherm. Ben nogsteeds zwaar onder de indruk van de kwaliteit van dit scherm, maar ik ben toch van plan om over te stappen op een 19". Het probleem is alleen dat ik aan het twijfelen ben tussen de vergrootte versie van de E-17, de E-19 en de nieuwe P-19. Jammergenoeg zijn er alleen nauwelijks reviews van deze nieuwe P serie te vinden. Daarom zou ik willen vragen of jullie mischien ervaring met dit scherm hebben en of de 150,- euro extra de P serie waard is ?

Afbeeldingslocatie: http://www.connect.pl/new/panel/img/97-P.jpg

Verwijderd

Topicstarter
natuurlijk niet allemaal te gelijk :+

• TheDiver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 16:53
Blijft moeilijk, waar ligt jou grens als het om de spec gaat?

Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...

Verwijderd

Topicstarter
Kwa specs (cd/m, contrast, reactietijd en natuurlijk het uiteindelijke plaatje) ben ik zeker tevreden met de E serie die ik nu bezit. Ik sta wel open voor nog beter beeld, en ik wil daar ook best wat voor bijbetalen, maar ik vraag me alleen af of die 150,- euro extra (totaalbedrag 450,-) het beeld van de P waard is of dat ik beter de vergrootte versie van mijn E-17 kan nemen (de E-19 300,-).

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hmm in jouw geval zal ik misschien toch voor de P-19 gaan. Hij mag dan een stuk duurder zijn maar gezien je de E-17 al hebt zal je er met de E-19 gevoelsmatig niet heel veel op vooruit gaan omdat je eigenlijk met het hetzelfde paneel blijft zitten dat zelfs de zelfde resolutie heeft. Kan je de P-19 niet ergens in het echt bekijken? Dan kan je echt even een vergelijking van de beeldkwaliteit maken, getalletjes zeggen altijd zo weinig (het ene oog is het andere niet).

Daarbij vind persoonlijk ik de P-serie een stuk mooier dan de E-serie. Het is echt even iets aparts. Maar je moet natuurlijk helemaal zelf weten of je daar de meerprijs voor over hebt.

Verwijderd

Topicstarter
mischien dat hij bij de Office centre staat want dit soort schermen hebben ze jammergenoeg niet bij de Mediamarkt

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Ervaringen vind je dmv de search. Als je niets vindt betekent dat dat ze er niet zijn op GoT of dat je niet de juiste zoektermen gebruikt. In geen van beide gevallen is er reden tot een topic openen. Heb je al in de Ultimate 19" TFT topic gekeken?

Bovendien is je topic binnen 24u schoppen niet de bedoeling (en ja, na 23u is nog steeds binnen 24u)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.