Toon posts:

Mysql database - php script werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo hallo,

Ik heb bij mijn account maar 4 mysql databases tot mijn beschikking, en zat te kijken of er misschien 1 was die overbodig was. Dit deed ik door eerst een backup te downloaden, en dan zou ik hem verwijderen, kijken wat veranderd en dan zou ik de backup weer uploaden.

Echter, nu krijg ik een error, en weet niet hoe dit komt:

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'graphic_banner'@'localhost' (using password: YES) in /home/graphic/domains/graphicious.nl/public_html/leon/config.php on line 13
Table 'graphic_tut.banners' doesn't exist

Hoe kan ik het script weer werkend krijgen?

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:22
Table 'graphic_tut.banners' doesn't exist

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Door de tabel banners weer terug te zetten in de database graphic_tut... Overigens vraag ik me af of het wel verstandig is dat je databases zomaar gaat weghalen om te proberen te kijken welke databases je in gebruik hebt... Dit is iets wat je toch gewoon weet :?

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:54

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Tja, dat je na het verwijderen van een database een melding krijgt dat een tabel niet gevonden kon worden lijkt me niet geheel onlogisch. Ietsje meer zelfdredzaamheid mogen we toch wel van onze gebruikers hier verwachten.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.