[Live Messenger] Inlogprobleem

Pagina: 1
Acties:

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:50
Beste medetweakers,

Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat ik niet meer op mijn msn ingelogd kom.
Ik heb al gegoogled naar de probleem code en oplossing gezocht, maar tevergeefs.
Ook een schone msn installatie weigerd te werken.
Nu komt het vreemde:
Als ik Windows Messenger (de standaard zonder enige functies) opstart, en mij hier inlog. kan ik gewoon op msn. ook met trillian kan ik inloggen en met webmessenger clients zoals ebuddy.
Het gaat dus alleen met live messenger niet. De foutcode is elke keer dezelfde. de poorten staan open en volgens de msn connectie test zijn alle connecties in orde.
Het gaat hierbij om foutcode: 80072746

Nou is 1 van mijn eigen bevindingen al, dat als ik mij inlog met b.v. Windows Messenger, en dan daarnaast Live Messenger opstart, Ik na een lange tijd wordt afgemeld van Windows Messenger omdat ik ergens anders al aangemeld ben, dit is dus op de Live Messenger die nog steeds aan het inloggen is.
Ongeveer een minuut daarna krijg ik de foutmelding van Live Messenger weer dat ik me niet kan aanmelden.

Hebben andere mensen dit probleem ook, kan dit aan een bug in LM liggen en wat zijn jullie bevindingen en oplossingen?

Alvast bedankt!