Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

programma om eigen operator logos maken en sturen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is weer eens zo ver. Mijn vriendin heeft laatst een operator logo toegestuurd gekregen en per ongelijk geaccepteerd zonder er om gevraagd te hebben. Nu heeft ze de hele tijd "Guy" op der telefoon staan. Nu wil ze dat er heel graag af hebben, maar ik wil niet allerlei vage sites bezoeken waarop je dingen moet bestellen en meteen een lidmaatschap krijgt waar je je niet normaal voor kunt afmelden (naja we kennen allemaal die vage net niet illegale clubjes wel)

Nu heb ik heel lang geleden in de tijd van nog voor de nokia 3310 ooit zelf een programma gehad waarmee ik onder andere operator logos kon versturen (tekstplaatjes dat wel) Die heb ik echter niet meer. Weet iemand nog zon programma, waarmee ik zelf een berichtje of plaatje kan instellen voor mijn vriendin zonder van die vage spamsites te hoeven bezoeken...

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Wat voor telefoon heeft je vriendin??

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
Een nokia 7370..