Toon posts:

[win2k] instellingen voor prestatie & pagefile*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb windows 2000 en had het tablad instellingen voor presentatie gezien. Nu heb ik hem ingesteld op achtergrond service en heb ik de begingroote ingesteld op 500mb en de maximale groote op 1000 zie ik nou spoken of kan je nu goed merken dat hij sneller is. Want ik heb maar 128mb ram. En hoe kan ik hem nog sneller krijgen??

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je hebt het over Eigenschappen van Deze Computer, tabblad Instellingen voor Prestatie meen ik, daar staan ook je pagefile instellingen.
Met 128 MB werkgeheugen (128mb is wel héél weinig, 16 MB namelijk - zorg nou eens dat je accuraat bent! :P ) heb je inderdaad voordeel van een wat grotere pagefile om het relatieve gebrek aan werkgeheugen ietwat te compenseren.

Verder: heb je nou al iets meer gezocht over het strippen/tweaken van je installatie, zoals ik aangaf in
Geschikt besturingssysteem voor HP Omnibook 6000 ?

Ik zou je met klem willen vragen zelf meer moeite te doen, al was het maar met je gekozen topictitel en bewoordingen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device