Hallo,
Ik zit met een vrij irritant probleem met itunes...
Ik gebruik een eigen indeling voor mijn bestanden bv:
MP3 - Placebo - Once more with feeling - mp"s...
Sinds ik een NAS gebruik om al mijn MP3s te delen over netwerk heeft iTunes mijn hele indeling en mappen volledig door elkaar gehaald.
nu heb je bv 3 mappen met bv:
Placebo
placebo
placebO
soms met mappen waar enkel een M3u besdtandje inzit en de rest dan in andere mappen...
Is er een manier op dit gemakkelijk terug te zetten,
meer dan 3000 mappen en 43000 nummer gaan doorbladeren en terug copy pasten is vrij moeilijk
om niet te zeggen onmogelijk...
Het rare is dat itunes dit nooit heeft gedaan... enkels sinds ik mijn NAS heb dat deze moeilijk doet
Nooit echt en fan geweest van iTunes maar dit slaat toch gewoon alles dat ze gewoon mappen aanmaken verwijderen en verplaatsen op mijn NAS???
kan er iemand helpen?
thx!
Ik zit met een vrij irritant probleem met itunes...
Ik gebruik een eigen indeling voor mijn bestanden bv:
MP3 - Placebo - Once more with feeling - mp"s...
Sinds ik een NAS gebruik om al mijn MP3s te delen over netwerk heeft iTunes mijn hele indeling en mappen volledig door elkaar gehaald.
nu heb je bv 3 mappen met bv:
Placebo
placebo
placebO
soms met mappen waar enkel een M3u besdtandje inzit en de rest dan in andere mappen...
Is er een manier op dit gemakkelijk terug te zetten,
meer dan 3000 mappen en 43000 nummer gaan doorbladeren en terug copy pasten is vrij moeilijk
Het rare is dat itunes dit nooit heeft gedaan... enkels sinds ik mijn NAS heb dat deze moeilijk doet
Nooit echt en fan geweest van iTunes maar dit slaat toch gewoon alles dat ze gewoon mappen aanmaken verwijderen en verplaatsen op mijn NAS???
kan er iemand helpen?
thx!