Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

AVG Free- Het uitschakelen van "Complete Test" hoe?

Pagina: 1
Acties:

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-10 09:56
Ik gebruik altijd AVG Anti Virus, free edition. Elke dag wanneer ik mijn pc aanzet (voor de eerste keer) gaat AVG gelijk zo'n 'complete test' draaien, en dat wil helemaal niet perse, ik doe dat liever zelf, plus dat alles gewoon een flink stuk trager gaat wanneer die test draait. Dan zou je zeggen 'ach, even uitzetten in AVG' nou ik hoop dat iemand mij kan uitleggen waar, want ik heb geen idee. Die automatische Complete test moet gewoon uit,maar waar?

Ik heb dit al op een andere forum ook gevraagd,maar helaas heeft het nog weinig geholpen.
Ik heb bij Test center gekeken bij 'complete test settings' en niks kunnen vinden daar om het uit te schakelen....ik begrijp er niks meer van.

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 07:16
AVG in je taakbalk -> Scheduler uit dat lijstje -> Taak selecteren en dan disable of delete.

Overigens kan je bij het installeren ook aangeven of ie daily moet scannen.

[ Voor 30% gewijzigd door 0fbe op 05-05-2007 23:05 ]

• devilsnight
Bij scheduler kan ik ook niks uitzetten, als ik er dubbel op klik staat er dat automatic complete test is aangezet, kan em echter nergens uitzetten. Dat word dan maar even een uninstall en dan reinstall en ervoor zorgen dat die complete test niet elke keer draait.

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 07:16
devilsnight schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 23:08:
Bij scheduler kan ik ook niks uitzetten, als ik er dubbel op klik staat er dat automatic complete test is aangezet, kan em echter nergens uitzetten. Dat word dan maar even een uninstall en dan reinstall en ervoor zorgen dat die complete test niet elke keer draait.
Wel opletten! De instelling zit bij je instellingen na de installatie (het scherm dat je de eerste keer krijgt) Het is een simpel vinkje

• devilsnight
Ja , nu wel gelukt. Ik heb em gewoon even uninstalled en toen weer geinstalled, en toen kon ik inderdaad die functie kiezen. Thanks.