wap.tweakers.net is kapot...

Pagina: 1
Acties:

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik gebruik (waarschijnlijk als een van de weinigen ;) ) Wap.tweakers.net af en toe op mijn telefoon.
Echter sinds vandaag doet hij het niet meer (foutmelding: 200 - geen inhoud).

Ik heb even in de faq gekeken (van dit subforum), en volgens mij hoort deze melding hier...

Daarnaast zou ik graag zien dat de hoeveelheid tekst op 1 pagina verhoogt worden, maar volgens mij moet dat in de devtrack (toch?). Nu worden artikelen over meerdere pagina's verdeeld, wat ervoor zorgt dat je vaker moet laden (wat ik irritanter vind dan 1 keer wat langer wachten voor een artikel).
Dat het mogelijk is (geen belemmering in het wap-protocol) bewijzen onze buren van Fok!; zij zetten wel meer tekst op 1 pagina.

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:24
Ik weet niet met wat voor device je die site bekijkt, maar wellicht is pda.tweakers.net een alternatief ?

Die bezoek ik zelf regelmatig, wel met afbeeldingen uitgeschakeld :P

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Carpento schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 23:01:
Ik weet niet met wat voor device je die site bekijkt, maar wellicht is pda.tweakers.net een alternatief ?

Die bezoek ik zelf regelmatig, wel met afbeeldingen uitgeschakeld :P
Ik gebruik de wap-pagina op een device waarvoor wap ook echt ontwikkeld is, nl mijn mobiele telefoon (motorola v3 icm orange world).

Zie nu dat pda.tweakers.net idd een werkend alternatief is (wist wel van het bestaan af, had alleen niet verwacht dat die het op mijn mobiel zou doen).

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:53

crisp

Devver

Pixelated

Wap is weer fixed :)

Intentionally left blank