Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HW6515 PDA van HP. Hierop draait een TomTom6 navigator 6.010 de kaart van Benelux.
Voor mijn verjaardag heb ik van mijn kinderen op een CD de kaart Breat Brittan gekregen, uiteraard met activatiecode. Alles gekopieerd naar mijn mini SD kaart, waarop ook de Benelux staat. Helaas bij het opstarten wordt de kaart van GB niet herkend.
Wat doe ik fout? Vergeet ik iets of moet ik in TomTom irts doen. Ik kan echter niets vinden hoe.
Moet ik een bestand in de root zetten en zo ja, welke?
Kan iemand mij helpen. Ik heb de kaart nodig voor mijn vakantie.

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:28
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 20:44:
Ik heb een HW6515 PDA van HP. Hierop draait een TomTom6 navigator 6.010 de kaart van Benelux.
Voor mijn verjaardag heb ik van mijn kinderen op een CD de kaart Breat Brittan gekregen, uiteraard met activatiecode. Alles gekopieerd naar mijn mini SD kaart, waarop ook de Benelux staat. Helaas bij het opstarten wordt de kaart van GB niet herkend.
Wat doe ik fout? Vergeet ik iets of moet ik in TomTom irts doen. Ik kan echter niets vinden hoe.
Moet ik een bestand in de root zetten en zo ja, welke?
Kan iemand mij helpen. Ik heb de kaart nodig voor mijn vakantie.
Je moet ze volgens mij installeren op je pc.

Verwijderd

Voor Navigator 6 zijn geen losse landen op cd verkrijgbaar, alleen downloads van losse landen en een dvd met heel West Europa. Je hebt waarschijnlijk een cd voor Navigator 3 of 5 en die werkt niet met 6.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Deze vraag had je prima hier kunnen stellen:

Het TomTom Navigator 6 Topic | Deel 2

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.