Toon posts:

Jewel Diamond 2100 - Toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een GIGANTISCH probleem, ik heb een Jewel Diamond 2100 Notebook die al 3 jaar oud is. HIj werkt perfect op 1 ding na, het toetsenbord. Mijn broertje heeft over het toetsen bord energie drank geknoeit en voornamelijk bij de spatiebalk. Ik heb het toetsenbord een aantal keren eruit gehaald en proberen schoon te maken maar niks wil helpen.

Soms blijft de spacebar haken en soms werkt hij oke, wanneer de spacebar het niet doet doet oook ctrl +c het niet doet de spacebar het wel dan doet ctrl+c het wel, dit is ook het geval bij de toets "z" wanneer de spacebar het doet dan krijg ik dit als effect bij de letter z : "z " dit is dus met een spatie erachter :S

Er werd mij verteld dat er geen toetsenborden meer te krijgen zijn van dit merk, omdat jewel failiet is gegaan. Mischien weet iemand waar ik deze kan krijgen of hoe ik het probleem opgelost krijgen.

Alvast bedankt.
-----
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen

• Tinus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10-2022

Tinus

shit happens

kan je niet ergens zo'n 2e hands/defecte laptop op de kop tikken, zo duur zal dat niet meer zijn na 3 jaar ?

EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

Verwijderd

Topicstarter
geen flauw idee, ik heb deze laptop gekocht die tijd voor: € 1700 ,-

Heb hem alleen uitgebreid met 1 gig ram maar ik baal er enorm van dat ik nu geen spatie balk meer heb :(

mischien weet iemand iets ?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2007 20:45 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd

Topicstarter
thanks,

Op ebay vind ik niks, maar op replacedirect vind ik wel onderdelen voor mijn type. Mijn type is trouwens 2000, had een typ foutje :P

Ik zie dat ze op die site wel accus hebben hopen dat ze ook toetsenbord hebben :P

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

En als je nu een je spatie van wat smering voorziet, beetje vet ofzo. Wel eerst heel goed schoonmakken.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Je kan ook even een mailtje sturen naar jewel@computerland.nl
Computerland heeft de resterende onderdelen van Jewel overgenomen om garanties en reparaties te kunnen blijven uitvoeren, ze verkochten tot het faillisement van Jewel nog Jewel laptops, dus om hierop garantie te kunnen blijven geven, is er een voorraad vervangende onderdelen overgenomen.
Misschien kun je hem hier nog gewoon bestellen?

Verwijderd

Topicstarter
jep ik heb ze gemaild, hopen dat ze die nog hebben.

Andere ideeen altijd welkom :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2007 22:54 ]

Pagina: 1