Mijn eerste testcase...
Net begonnen met m'n eerste baan (zie ook topic Werk en Inkomen), en daarvoor zat ik meteen een week in hotel Vianen. Wellicht dat er wat ruis in de foto's zit, ik heb gekozen om niet m'n flitser te gebruiken, ik heb ruzie met dat ding (advies: koop geen Tumax! - daar vertel ik je graag persoonlijk meer over). Graag krijg ik adviezen over creatievere standpunten en andere dingen die beter kunnen (de ruis is me bekend...) MIdden in een hotel op de grond gaan liggen is trouwens geen optie voor me, die camera alleen trok al voldoende belangstelling.
foto1: Badkamer door spiegel

foto 2: Kamer door spiegel

foto 3: Naar receptie / restaurant

foto 4: Gang

foto 5: Centrale hal

foto 6: Trappenhuis

foto 7: Trappenhuis / bloemen / spiegel

foto 8: Nog een trappenhuis (wellicht te donker...)

foto 9: Tafeltje in restaurant

foto 10: Gang

foto 11: Fancy toilet

Edit: Poging nummer 468b...
Net begonnen met m'n eerste baan (zie ook topic Werk en Inkomen), en daarvoor zat ik meteen een week in hotel Vianen. Wellicht dat er wat ruis in de foto's zit, ik heb gekozen om niet m'n flitser te gebruiken, ik heb ruzie met dat ding (advies: koop geen Tumax! - daar vertel ik je graag persoonlijk meer over). Graag krijg ik adviezen over creatievere standpunten en andere dingen die beter kunnen (de ruis is me bekend...) MIdden in een hotel op de grond gaan liggen is trouwens geen optie voor me, die camera alleen trok al voldoende belangstelling.
foto1: Badkamer door spiegel

foto 2: Kamer door spiegel

foto 3: Naar receptie / restaurant

foto 4: Gang

foto 5: Centrale hal

foto 6: Trappenhuis

foto 7: Trappenhuis / bloemen / spiegel

foto 8: Nog een trappenhuis (wellicht te donker...)

foto 9: Tafeltje in restaurant

foto 10: Gang

foto 11: Fancy toilet

Edit: Poging nummer 468b...
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2007 21:08 ]