Toon posts:

HP of Sony laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Met het oog op na de zomervakantie, zit ik al een beetje naar een nieuwe laptop te kijken. Die van mij is alweer bijna 5 jaar oud, alhoewel hij best nog goed mee kan komen.

Mijn budget gaat ongeveer rond de 1500 liggen. Na een tijdje rongesurfd te hebben viel mijn oog op de HP dv9396ea. Dit lijkt mij echt een topper voor rond die prijsklasse. Maar ik trek toch ook weer erg naar een Vaio.

Wat ik er eigelijk mee wil en van verwacht is dat ik er iedergeval weer een hele tijd mee vooruit kan. Hij moet ook best wel zware programma's goed kunnen draaien (EWB, Adobe etc.) dat soort dingen draai ik ook vaak naast elkaar. Een grote opslag kwaliteit is ook zeker belangrijk.

Kan iemand mij hier goed over adviseren. Voor mezelf denk ik eigelijk dati k het antwoord al weet, dat het gewoon de dv9396ea moet gaan worden. Maar de Vaio is zo mooi, dus als iemand mij daar kan overtuige dan ben ik verkocht ;-)

Denk dat een quadcore voor een laptop ook nog wel even op zich laat wachten

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je zult toch eerst moeten definieren waarnaar je zoekt, wat je met de laptop gaat doen. Daarna kun je gaan vergelijken. Maar wat verwacht je nu van ons? Zonder onderbouwing van waarom je iets beter of slechter vind, en zonder je eisen te kennen is er niets te bediscussieren.

Misschien toch even "Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed" doorlezen? :)

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 05-05-2007 19:40 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-12-2025
Je kunt ook laptops tegenwoordig zelf samen stellen, zo kwam ik er achter dat je voor onder de 900 euro een laptop kan krijgen met een T7200, 7600 Go 256MB, 2GB RAM en een 7200 RPM HDD. Voor paar honder euro extra kan je een T7600 krijgen. Dan heb je een best wel snelle laptop voor weinig geld.

[ Voor 22% gewijzigd door SOEPSTENGEL13 op 05-05-2007 19:43 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:06
Ach Adobe en EWB (neem aan dat dat Multisim ed is?) draaien prima op eleke dualcore CPU. Laat alleen de simulatie niet te lang draaien, mn Turion X2 vond het na 15 minuten wel leuk geweest en wilde opstijgen bij 85 graden..... Overigens doet een stofzuiger om de 3 maanden ook wonderen :)

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:08

Arrogant

S.F.W.

SOEPSTENGEL13 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 19:40:
Je kunt ook laptops tegenwoordig zelf samen stellen, zo kwam ik er achter dat je voor onder de 900 euro een laptop kan krijgen met een T7200, 7600 Go 256MB, 2GB RAM en een 7200 RPM HDD. Voor paar honder euro extra kan je een T7600 krijgen. Dan heb je een best wel snelle laptop voor weinig geld.
Waar?
Dat is mij nog niet gelukt namelijk.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Hier ga ik net als de TS aan zijn topicstart niet te veel woorden aan vuilmaken. Dit topic voldoet niet aan de policy Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? en gaat dus op slot :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.