(orange-wanadoo) pop3/smtp vraagje.

Pagina: 1
Acties:

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-11 23:11
hoi ik zit met een probleem zoals jullie waarschijnlijk al weten anders post ik hier geen topic :p

ik heb nog steeds een wanadoo email maar zoals vele waarschijnlijk weten is dat orange geworden maar nu heb ik een nieuwe laptop aangeschaft tot volle tevredenheid,alleen er zit een kleine maar aan het is een vista computer met windows mail en als ik dan gewoon alles netjes invul vraagt ie naar mijn pop3 en smpt server code of zoiets. dus ik bel naar die klantenservice en dan zeggen ze dat ik naar pop.orange.nl moet gaan (wat ik al had gezien op de site :P)
alleen dan krijg ik gewoon een lege pagina en nu ben ik dus ten einde raad. (op google kon ik ook echt niks vinden alleen wat ze daar bij die klantenservice ook al zeiden)

zou iemand mij hier antwoord op kunnen geven.
alvast hartstikke bedankt.

groetjes niels.

(ik had al in het forum gezocht naar zo'n topic maar kon niks vinden dus als het al bestaat verwijder het maar maar ik hoop dat iemand mij kan helpen)

[ Voor 6% gewijzigd door zynex op 05-05-2007 18:49 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 22:43
Ik hoop dat je wel door hebt dat ze bedoelen dat je pop.orange.nl als pop3-server moet gebruiken en dat je niet naar pop.orange.nl moet surfen met je browser? ;)

The devil is in the details.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat is eigenlijk je vraag? Want je verhaal is erg vaag (en hoofdletters en interpunctie zouden helpen ;) ).

Instellingen voor de mail?
SMTP: smtp.orange.nl
POP3: pop.orange.nl

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• zynex
ja dat wist ik alleen ik zou echt niet weten hoe ik daar dan in moet komen of zoiets want ze zeggen het overal nogal wazig ( ik hoor dat je er verstand van hebt dus zou je het mij kunnen uitleggen hoe ik daar inkom hartstikke bedankt)

oh sorry ik zal vanaf nu op de punten letten.

[ Voor 9% gewijzigd door zynex op 05-05-2007 18:51 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waar wil je in komen? De webmail of zo? Probeer toch svp je vraag duidelijk te formuleren, want nu stel je geen echte vraag.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• zynex
nou probeer ik het even duidelijk te maken. Ik heb een nieuwe computer waar ik mijn e-mail acaunt weer wil gebruiken. Alleen weet ik de pop3 server en smpt server niet te vinden.

oh wacht eens even ik moet daar gewoon pop3.orange.nl en smpt.orange.nl invullen?

[ Voor 19% gewijzigd door zynex op 05-05-2007 18:55 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

vraagjez schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 18:54:
nou probeer ik het even duidelijk te maken. Ik heb een nieuwe computer waar ik mijn e-mail acaunt weer wil gebruiken. Alleen weet ik de pop3 server en smpt server niet te vinden.

oh wacht eens even ik moet daar gewoon pop3.orange.nl en smpt.orange.nl invullen?
Ja, dat hadden Hahn en ik al aangegeven. Alleen niet SMPT, maar smtp (en pop.orange.nl, niet pop3).

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 05-05-2007 18:56 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 22:43
vraagjez schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 18:54:

Yup, maar dan wel pop.orange.nl, zonder de 3 ;)

The devil is in the details.

• zynex
Oh sorry dan. Maar hartstikke bedankt. Kijk hier heb ik nou wat meer aan dan die help desk :P.

nogmaals hartstikke bedankt.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

vraagjez schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 18:56:
Oh sorry dan. Maar hartstikke bedankt. Kijk hier heb ik nou wat meer aan dan die help desk :P.

nogmaals hartstikke bedankt.
Nou, die helpdesk zal het ook niet zo makkelijk hebben als je je vragen zo onduidelijk stelt :+

• zynex
Bedankt mijn probleem is opgelost. (sorry voor dat wazige maar ik had er nogal veel haast mee.)

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
vraagjez schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 18:58:
Bedankt mijn probleem is opgelost. (sorry voor dat wazige maar ik had er nogal veel haast mee.)
Een mooi Oud-Hollands spreekwoord luidt: Haastige spoed is zelden goed.

PSN: djmurcielago

Pagina: 1