[Vista] IE7 probleem: (Sommige) plaatjes laden niet..*

Pagina: 1
Acties:
  • 1.065 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• waterstof
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-02 10:55
Sinds kort heb ik een probleem met ie7 (vista). Sommige plaatjes laden niet en ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen.

Als ik bijvoorbeeld ga zoeken via Google en de resultaten worden getoont, dan is het google logo niet zichtbaar. Bij het bezoeken van bijvoorbeeld geenstijl wordt de achtergrond nooit wit en hierdoor is de boel lastig te lezen.

Ook andere sites zijn totaal onbruikbaar.

In Firefox werkt alles prima, maar ik wil ook alles in IE werkende hebben.

Verwijderd

Is Java aanwezig en ingeschakeld? Kijk bij Extra en dan bij invoegtoepassingen beheren/in uit schakelen. www.java.com

Foutje sorry, :+

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2007 20:19 ]

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 18:21:
Is Java script 6 aanwezig en ingeschakeld? Kijk bij Extra en dan bij invoegtoepassingen beheren/in uit schakelen. www.java.com
Dit heeft echt niet met Java(Script) te maken. Je haalt ook 2 dingen door elkaar Java en JavaScript zijn 2 verschillende dingen.

Maar om even op het probleem van de TS terug te komen, het kan zijn dat je Winsock beschadigd is, dit kan je herstellen door het volgende te doen (in XP athans):

code:
1
2
3
1. Ga naar start , typ in de zoekbalk 'cmd' in. [enter]
2. Typ in het zwarte scherm 'netsh winsock reset' [enter]
3. sluit het zwarte venster.

Als dit niet werkt kan je nog de systeembestanden laten controleren met de volgende opdracht:
code:
1
2
1. Ga naar start , typ in de zoekbalk 'cmd' in. [enter]
2. Typ in het zwarte scherm 'sfc /scannow' [enter]

Ik heb geen idee of deze methodes ook in Vista werken, in XP werkt het in ieder geval wel en ik neem aan dat deze dingen ook nog in Vista zijn verwerkt..

If I can't fix it, it ain't broken.

• waterstof
Altijd leuk. Als ik de programma's in de commandline run wordt mij verteld dat ik administrator moet zijn (Dat ben ik)

Gebruik ik 'runas' loop ik tegen het probleem aan dat een blanco wachtwoord niet wordt geaccepteerd (Ik heb nl. geen wachtwoord op mijn account).

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-02 19:04
waterstof schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 19:29:
Altijd leuk. Als ik de programma's in de commandline run wordt mij verteld dat ik administrator moet zijn (Dat ben ik)

Gebruik ik 'runas' loop ik tegen het probleem aan dat een blanco wachtwoord niet wordt geaccepteerd (Ik heb nl. geen wachtwoord op mijn account).
Safe mode?

• Borizz
Misschien kan je User Account Control even tijdelijk uitschakelen, als je administrator bent zou je dit toch uit moeten kunnen voeren.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

waterstof schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 19:29:
(Ik heb nl. geen wachtwoord op mijn account).
Dan stel je dat in? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• waterstof
Borizz is een held, het probleem is opgelost!!!

• waterstof
Te vroeg gejuigd.

Nu ik 'UAC' weer heb aangezet werkt ie7 weer niet goed. Blijkbaar heeft dit er iets mee te maken...

Dus nieuwe suggesties zijn welkom. (UAC uitzetten is wel een hele makkelijke...)

• Borizz
Ik denk dat het te maken heeft met de Protected Mode in IE7, deze wordt namelijk ook ingeschakeld als je UAC aanzet.

Meer informatie:
Understanding and Working in Protected Mode Internet Explorer en
Protected Mode for IE7 in Windows Vista - Is it On or Off?.

• waterstof
Dat kan natuurlijk zo zijn, maar in het verleden heb ik nooit problemen gehad met ie7. Het is pas sinds kort. UAC heeft altijd aan gestaan.

• arievh
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-01 17:36
Keb het zelfde probleem als TS. Is er nu al een oplossing?
Firefox werkt prima, maar helaas opent vista alles standaard in IE7 ook al heb ik firefox als standaard browser.
En IE7 kan ook al niet verwijderd worden, althans niet dat ik weet. Heb al gezocht op internet maar valt niets te vinden.

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
arievh schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:01:
Keb het zelfde probleem als TS. Is er nu al een oplossing?
Firefox werkt prima, maar helaas opent vista alles standaard in IE7 ook al heb ik firefox als standaard browser.
En IE7 kan ook al niet verwijderd worden, althans niet dat ik weet. Heb al gezocht op internet maar valt niets te vinden.
Ik loste dit zelfde probleem op door de firewall van mijn router (Experiabox van KPN) uit te zetten en die van Windows Vista aan te zetten.
Pagina: 1