Mijn 'game'-pc'tje is nu onderhand al weer 3+ jaar oud (niet meer zo geschikt voor games dus
) en dus dacht ik dat het wel weer tijd werd om een nieuwe aan te schaffen. Maar nadat ik wat verschillende sites bezocht heb denk ik toch dat ik nog een tijdje moet wachten. Want is het niet zo dat op dit moment maar erg weinig spellen gebruik maken van DX10, en als dit eenmaal gebeurt de huidige DX10 kaarten alweer redelijk verouderd zijn? En ik heb niet echt zin om over een jaar alweer een nieuwe grafische kaart te kopen, daar wil ik toch op zijn minst 1,5 jaar mee kunnen doen en met een budget van ± €1500,- en een goede monitor, toetsenbord, muis etc. moet dat toch te doen zijn. Dus mijn uiteindelijke vraag is: is dit wel een goed moment om een nieuwe pc te kopen, zijn de nieuwste grafische kaarten van nu niet sneller verouderd dan de beste kaarten die over een half jaar uitkomen? Er zijn erg veel pc games die ik op dit moment graag zou willen spelen zoals C&C 3 maar die simpelweg niet draaien op mijn oude grijze bak. Maar ik ga liever voor een systeem dat langer mee kan als ik nog een half jaar wacht. Of zie ik dit nu helemaal verkeerd en zullen de 2e generatie DX10 kaarten niet zoveel beter zijn dan de huidige kaarten? Wie kan mij hier in helpen?
Bvd, Jochem (onder de account van mijn vriend Bziel ^^ )
Bvd, Jochem (onder de account van mijn vriend Bziel ^^ )