Toon posts:

nogmaals de fout in SRO

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga hier niet een al te uitgebreidde TS an maken want het probleem is duidelijk namelijk:

Het spel stopt ineens en ik krijg een venster met allemaal ????? en in plaats van "ja" en "nee" knoppen staat er ook ????. Dit probleem komt best vaak voor met xp in vista wat minder, ik zelf denk dat het heeft te maken met dual-core. Dit omdat mijn maat er geen last van heeft en hij heeft een AMD 3200+ en ik heb een Core2Duo en heb hier wel last van. Dus mijn vraag is heeft iemand hier al een oplossing voor?

vorige topic:

[...]
Crash admin/moderator zij:
En hiermee ga je dus hopeloos de fout in

Als je zelf al geen moeite wil doen voor een goede topicstart: bespaar je dan ook de moeite om een topic te openen...
wat kan ik er dan nog meer over vertellen :X Misschien is het makkelijk om dat éérst te zeggen, zodat ik het topic kan aanpassen. Nu moet ik weer een helemaal nieuwe maken, zo maak je het elkaar toch alleen moeilijker? :/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2007 17:02 ]

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Op deze manier is dit topic precies hetzelfde als silkroad crash, wat door Crash gesloten is :) . Zoals je in Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! kan lezen is het niet de bedoeling een topic 'gewoon' te heropenen. Als je niet begrijpt wat je er meer over moet vertellen kan je het beste contact met Crash of met een andere spielerij mod opnemen :) .

DM!

Dit topic is gesloten.