Ik ben me aan 't orienteren op een nieuwe monitor en om daarmee te beginnen is er geen betere plaats dan de pricewatch. Helaas is het nu een beetje onoverzichtelijk als je een monitor van 20 inch of groter zoekt. Terwijl het aanbod enorm is toegenomen, zijn de categorieën helaas nog niet mee geevolueerd.
De huidige categoriën zijn:
15 inch
17 inch
18 inch
19 inch
20 inch en groter
De 15 inch monitoren zijn niet echt populair en het aantal modellen neemt snel af, aangezien er vrijwel geen fabrikanten zijn die nieuwe 15 inch monitoren introduceren. Van de drie modellen in 18 inch categorie, is er één eigenlijk een 17 inch en zijn de andere twee uit de prehistorie en niet te vinden op de site van de enige winkel, die ze nog zou hebben. Aan de andere kant zijn er heel veel 20 inch monitoren en groter en begint die groep ook steeds harder te groeien, dus zou het mooi zijn als die onderverdeelt kunnen worden in meer categorieën. Ook is het naar dat er LCD tv's tussenstaan. Mijn voorstel:
17 inch en kleiner
19 inch
20-22 inch
23-24 inch
27 inch en groter
LCD TV's
Nog mooier zou een onderverdeling zijn tussen breedbeeld en niet-breedbeeld, maar dan wordt het wel erg gecompliceerd.
De huidige categoriën zijn:
15 inch
17 inch
18 inch
19 inch
20 inch en groter
De 15 inch monitoren zijn niet echt populair en het aantal modellen neemt snel af, aangezien er vrijwel geen fabrikanten zijn die nieuwe 15 inch monitoren introduceren. Van de drie modellen in 18 inch categorie, is er één eigenlijk een 17 inch en zijn de andere twee uit de prehistorie en niet te vinden op de site van de enige winkel, die ze nog zou hebben. Aan de andere kant zijn er heel veel 20 inch monitoren en groter en begint die groep ook steeds harder te groeien, dus zou het mooi zijn als die onderverdeelt kunnen worden in meer categorieën. Ook is het naar dat er LCD tv's tussenstaan. Mijn voorstel:
17 inch en kleiner
19 inch
20-22 inch
23-24 inch
27 inch en groter
LCD TV's
Nog mooier zou een onderverdeling zijn tussen breedbeeld en niet-breedbeeld, maar dan wordt het wel erg gecompliceerd.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."