Toon posts:

Frontpage = forum?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik erger me de laatste tijd mateloos aan off-topic discussies bij de nieuwsitems.
voorbeeld: http://tweakers.net/nieuws/47387/Onderzoekers-bouwen-supersnelle-rdf-zoekmachine.html

Kan er niet op 1 manier duidelijk gemaakt worden aan dit soort mensen, dat we hiervoor een forum hebben?
Post dan een link in de replays en zet daar je discussie voort _/-\o_ in plaats van off-topic berichten te posten die waarschijnlijk toch zullen weggemod worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of ze allemaal -1 geven, lijkt mij beter, de enige reden waarrom ze schrijven is een hogere totaalscore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dit lijkt me een moderatie-aangelegenheid: FA > TMF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 16:09:
Kan er niet op 1 manier duidelijk gemaakt worden aan dit soort mensen, dat we hiervoor een forum hebben?
Nee, meer doen dan die reacties als offtopic modereren kunnen we niet, en 0 offtopic staan ze inmiddels.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supertheiz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-06 15:35
Ik vind het geen slecht idee om een forum topic aan te maken voor discussies. Je hebt soms nieuws waar een hoop op wordt gereageerd. Het is heel simpel: Je maakt een topic aan in GOT en zet de link in de reply onder het nieuwsstukje.
Voordeel voor de persoon die off-topic reageert: Er wordt daar niet gemod op on/off topic.

Als je dan alle off-topic replies onder het frontpage stukje verplaatst/verwijderd hou je een schone frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supertheiz
Ik denk dat de meeste reacties, vooral de off-topic reacties, komen op OS gerelateerd nieuws en dat daarbij dit het meeste resultaat heeft.
Een idee:
In de GOT heb je geen plek waar je lekker kan flamen over een ander OS. Je hebt onder softe goederen de mogelijkheid (op meerdere plekken!) over Windows te kletsen en (1 plek!) om over alle andere OS-en te kletsen.

offtopic:
zoals je merkt pijnlijk voor een OSX-er zoals ik

Mijn idee: Maak onder Softe goederen een lekkere flame plek waar voor elk MS/Linux/OSX gerelateerd frontpage nieuwtje een topic geopend kan worden. Bij het plaatsen van frontpage nieuws even linken naar dit topic, klaar.
Zonder nieuws lijkt het me overigens ook wel leuk om een plek te hebben om lekker over Windows en Linux te flamen, dus dat gedeelte van mijn idee lijkt me ongeacht de link op de frontpage zowieso een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:26

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Voor flamen hebben ze Fok! en andere sites uitgevonden :P Volgens mij is het hier serieus, en als je een serieuze discussie wilt beginnen, ik denk dat niemand je zal tegenhouden... Begin hem in een van de OS-fora, en kijk em eens aan (eventueel in overleg met een modje). FP is er de plaats niet voor. Blaaters eindigen meestal al standaard op 0, dus dat gaat ook goed. Problemen lossen zichzelf vaak op, en anders helpen we hier een handje O-)

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supertheiz
FreezeXJ schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 08:35:
Voor flamen hebben ze Fok! en andere sites uitgevonden :P Volgens mij is het hier serieus, en als je een serieuze discussie wilt beginnen, ik denk dat niemand je zal tegenhouden... Begin hem in een van de OS-fora, en kijk em eens aan (eventueel in overleg met een modje). FP is er de plaats niet voor. Blaaters eindigen meestal al standaard op 0, dus dat gaat ook goed. Problemen lossen zichzelf vaak op, en anders helpen we hier een handje O-)
Dat bedoel ik toch?
Als je dan een plek geeft waar ze wel kunnen blaaten dan hou je de frontpage helemaal strak.
(voor mijn part dmv een link naar fok }:O )
Pagina: 1