Toon posts:

[XP] Nforce 3 driver instalatie ongedaan maken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb laatst de Nforce 3 driver voor mijn moederbord geinstaleerd maar sinds dien start mijn pc heel traag hoe kan ik die driver instalatie nu ongedaanmaken

mijn moederbord :Asus K8N8X-LA PES
en ik gebruik windows xp

ik heb al wat op google gezocht maar ik kon het niet vinden.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2007 19:01 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Net als in je vorige topic staat ook hier weer niet je OS vermeld, iets wat we hier wel graag willen zien in je topictitel.
Zie ook de Windows Clients - Policy.
Nu weten we wel dat je XP draait, maar ik zou je toch willen vragen meer moeite te willen doen in je topics.

Drivers deinstalleren doe je of via software add/remove, of je haalt ze uit apparaatbeheer.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Lijkt me stug dat het aan de driver ligt. Sterker nog, drivers zijn er juist om de boel rap te laten lopen. Of met de drivers heb je nog een sloot andere programma's meegeinstalleerd, of je hebt een conflict, of het ligt ergens anders aan.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd met drivecleaner de driver te verwijderen en dat is gelukt toen werkte het natuurlijk niet zo goed zonder driver ik heb toen de zelfde driver weer geinstaleerd maar bij het opstarten van windows xp staat het balkje nog steeds best lang stil
in everest staat dat de chipset nforce 3 heeft dus ik moet wel de goede driver hebben geinstaleerd wat kan het nu zijn ik heb niet allemaal andere dingen geinstaleerd daarna waar door het kan zijn gebeurt want het was meteen daar na dat de pc heel traag opstarte.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2007 19:10 ]

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

In veilige modus opstarten dan via systeemherstel de installatie ongedaan maken een optie?

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-01 12:05
Je moet niet zomaar klakkeloos nForce 3 drivers zoeken. Je moet echt precies de drivers voor JOUW moederboard hebben. Ga dus naar de Asus site, ga naar support, naar de "download" sectie of wat dan ook, iets wat daarop lijkt. Zoek de software voor jouw moederboard op en download de system driver voor dat moederboard. Als je dan DIE installeert (wel eerst alles wat er nu op staat verwijderen dan), zou het gewoon goed moeten werken.

Als je namelijk gewoon zomaar nForce 3 drivers van "zomaar een moederboard" download, is het best logisch dat dat niet echt vlekkeloos werkt.

[ Voor 8% gewijzigd door Boxman op 05-05-2007 22:33 ]

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Pagina: 1