PS CS3 hangt bij openen van een PSD

Pagina: 1
Acties:

• VanWilder
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-04-2023

VanWilder

Dev @ Eurocontrol

Topicstarter
Mijn Photoshop hangt wanneer ik een .PSD wil openen. Als ik Photoshop gewoon open dan is er geen probleem. Ik heb ondertussen mijn prefs eens getrashed maar dat voldoet blijkbaar niet.

'Even' opnieuw installeren zal niet gaan omdat ik dan naar m'n werk moet rijden, dan ben ik weeral 2 uur kwijt ;).

Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:07
Zoek eens naar de photoshop prefs en gooi deze eens weg? Is dit trouwens met alle .psd bestanden? Ook als je een nieuwe aanmaakt, opslaat en weer wil openen? Al eens gekeken of je nog wel ruimte vrij hebt op de swap disk van ps?

• VanWilder
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-04-2023

VanWilder

Dev @ Eurocontrol

Topicstarter
De prefs heb ik als aangegeven al getrashed. Ruimte heb ik nog zat en ik heb het idd met alle psd bestanden. Ook met een nieuw bestand.. :(

Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:07
Schijfcontrole gedaan? Hij werkt wel met .jpg of andere willekeurige bestanden, neem ik aan? Krijg je nog een crashlog, of andere meldingen in je console (hulpprogramma's?).