Toon posts:

Geschikt besturingssysteem voor HP Omnibook 6000

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP Omnibook 6000 (P3) met 128MB Ram
Nu ben ik op zoek naar een bestuuringsysteem die stabiel is, ik heb al windows xp home edition gebruik maar het opstarten duurt mij dan te lang. Nu heb ik windows 2000 met service pack 4 dat bevalt me ook niet ook omdat het beetje oud is denk ik mis veel functie's van xp.

Is er geen mogelijkheid om xp zo te tweaken dat ik alleen de noodzakelijke programma's er nog in heb zitten en standaard bij het opstarten helemaal niks opstart natuurlijk wel de wirreless driver! ;)

Ik heb er wel wat over gelezen. Op de laptop staat design voor windows 2000 proffesional. Ik heb ook linux geprobeerd (ubuntu) maar die is nog langzamer dan windows xp een word document openen duurde 2,54

De reden dat ik windows 2000 of xp wil is dat ik gewoon standaard de usb ondersteuning wil hebben en niet van de eerste beste usb stick telkens de drivers te installeren.

Ik hoop dat ik voldoende informatie heb gegeven

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Genoeg info wel, maar als je me nu gaat vertellen dat je niks hebt kunnen vinden over het strippen van je XP installatie dan denk ik toch echt dat je niet goed gezocht hebt.

Er staan hier in WOS iets van 13 topics over het unattended en tweaked installeren van XP, ik stel voor dat je die eerst doorneemt :)

Als je dan nog specifieke vragen hebt daarover kun je die altijd nog stellen.

Deze gaat in ieder geval dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.