Toon posts:

airport kapt er mee?

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
het gebeurt altijd plotseling. ik zit gewoon lekker te internetten en opeens boem. geen internet verbinding. airport weergeeft dan ook geen enkele netwerk meer alsof hij even pauze neemt en de enige oplossing is dan om mijn imacje opnieuw te starten. iemand bekend met dit probleem?

sorry voor de korte formulering wat het een beetje onduidelijk maakt, maar ik kan niks cruciaals bedenken wat ik er bij moet zetten.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2007 13:46 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 13:27:[...]sorry voor de korte formulering wat het een beetje onduidelijk maakt, maar ik kan niks cruciaals bedenken wat ik er bij moet zetten.
Om te beginnen, zou je de specificaties van de computer kunnen vertellen, de accespoint of router die je gebruikt, hoe vaak het gebeurt, wat je zelf al hebt geprobeerd, waar je naar gezocht hebt en wat je gevonden hebt. Zo is er hier op GoT ook wel het e.e.a. over dit probleem te vinden.

Mocht je dat allemaal gedaan hebben en het heeft niet geholpen, dan mag je een nieuwe topic maken waarin je al deze informatie duidelijk vermeld :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.