Sinds enige dagen heb ik het snelste abonnement van Multikabel. Ik heb even op de 22Mbit gezeten met het downloaden van spullen. Maar nu ik via eweka iets binnen haal op 4 lijntjes blijf ik hangen op de 800KB/s nu moet ik van eweka 6 of 8 lijntjes proberen, maar indien ik dit doe loopt mijn internet verbinding compleet vast. Wanneer ik dit dan weer uit zet werkt alles weer. Het probleem doet zich ook voor als ik via eweka en MK usenet ook ieder 4 lijntjes laat gebruiken.
Ik draai het gewoon op een Windows 2003 server.
Nu heb ik al contact gehad met MK en volgens hun ligt het natuurlijk niet aan hun maar aan mijn hardware.
Mijn setup is het volgende:
MK Modem -> Linksys WRT54GL (laatste rev) met DD-WRT firmware -> Windows 2003 server
Heeft iemand misschien een idee waar het aan kan liggen? Ligt dit aan me server die maar een x aantal verbindingen aan kan (lijkt me gek) of toch aan me router of toch aan me modem... Wie kan me hierbij helpen? Mijn dank is groot
Ik draai het gewoon op een Windows 2003 server.
Nu heb ik al contact gehad met MK en volgens hun ligt het natuurlijk niet aan hun maar aan mijn hardware.
Mijn setup is het volgende:
MK Modem -> Linksys WRT54GL (laatste rev) met DD-WRT firmware -> Windows 2003 server
Heeft iemand misschien een idee waar het aan kan liggen? Ligt dit aan me server die maar een x aantal verbindingen aan kan (lijkt me gek) of toch aan me router of toch aan me modem... Wie kan me hierbij helpen? Mijn dank is groot
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8