Verbinding zoeken forceren na standby

Pagina: 1
Acties:

• Rogier
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-03 16:26
De wereld zal niet vergaan zonder een oplossing van mijn probleem, maar het zou wel handig zijn :9

Wanneer ik mijn laptop uit de standby-stand haal, wil het maar niet lukken om snel een verbinding te krijgen met het draadloos accespoint. Dat lukt alleen wanneer ik de "killswitch" aan de voorzijde van de laptop uit-en-aan zet. Is er een manier om de laptop te dwingen, na standby direct weer de draadloze verbinding te maken?

Alvast bedankt!

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Wat voor laptop heb je?
Wat voor OS?

Mijn Apple Macbook met Mac OS X vindt namelijk direct een netwerk als ik 'm uit sleep haal.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• Rogier
Anti-XP schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 11:13:
Wat voor laptop heb je?
Wat voor OS?

Mijn Apple Macbook met Mac OS X vindt namelijk direct een netwerk als ik 'm uit sleep haal.
Ik weet niet zeker of ik dat wel moet noemen met jouw username en onderschrift :D

(xp prof en acer tm6460 dus...)

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Ah, kijk.
En welke software gebruik je om je WLAN kaart aan te sturen?

Wat voor Wlan kaart heb je?

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• Rogier
Anti-XP schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 15:36:
Ah, kijk.
En welke software gebruik je om je WLAN kaart aan te sturen?

Wat voor Wlan kaart heb je?
Ik gebruik de standaard ingebakken functies van XP. De wlan"kaart" is een intelfabrikaat. Het typenummer zou ik zo even niet weten... het type kaart zou overigens toch niets moeten uitmaken?