Casema Standaard RTV-pakket met DIGI BOX??

Pagina: 1
Acties:

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07-2025

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
Ik heb 'Standaard RTV-pakket' aangevraagd van casema voor mijn woning. Dit is een normaal TV en radio pakket, nix digitaal etc. Nu kreeg ik zo'n digi box thuis geleverd, waar een of anders kaartje in kan etc. Met een sticker op de doos van "gratis bij bla bla bla". Ik heb zo'n ding toch helemaal niet nodig voor normale TV en radio?? Ik kom er niet uit op de casema site en de helpdesk is kansloos...verder ben ik leek op dit gebied

iemand die mij kan vertellen wat ik hiermee moet? Retour afzender oid?

gr

aahh durka durka durka

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-02 14:09

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Je krijgt het écht gratis, en binnenkort gaat het ouderwetse kijken er toch uit. Digitale TV basispakket kost niks extra. Je krijgt meer zenders in betere kwaliteit, mét een programmagids en alles!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07-2025

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
sebastius schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 23:33:
Je krijgt het écht gratis, en binnenkort gaat het ouderwetse kijken er toch uit. Digitale TV basispakket kost niks extra. Je krijgt meer zenders in betere kwaliteit, mét een programmagids en alles!
Ok houden dus en aansluiten. Ik heb een gewone buis-tv van 52cm. Dus veel heb ik er niet aan qua beelkwaliteit toch?

aahh durka durka durka

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 13:53
Ik weet niet of het helemaal gratis is hoor, volgens de site is het een speciale aanbieding, je betaalt eenmalig 49,95 voor het digipakket wat normaal 166,40 euro kost.
zie de site http://www.casema.nl/pagi...ergelijk/rtv_startpakket/
Is wel een koopje, zo'n decoder kost los al 99,- euro.

The difference between men and boys is the size of their toys

Verwijderd

DJ Chicken schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 23:34:
[...]

Ok houden dus en aansluiten. Ik heb een gewone buis-tv van 52cm. Dus veel heb ik er niet aan qua beelkwaliteit toch?
Wij hebben hier ook nog een gewone 'buis-tv' en je merkt het zeker wel!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-02 20:26
Het pakket is gewoon gratis. Eenmalige aanmelden van het DTV kaartje en je kan van digitale televisie genieten. Maakt niet uit wat voor televisie je hebt. Je haalt met digitale televisie het beste uit je tv!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

NB voor elke TV (en video) heb je zo box nodig als je overal digitaal wilt kijken. Het analoge (lees gewone) signaal blijft volgens mij voorlopig nog wel steeds beschikbaar...

Everything is better with Bluetooth

Pagina: 1