Netgear FVG318, WNR834B en WNR854T icm @Home

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Hallo,

Ik heb nu 3 Netgear routers gehad ... en alle 3 hadden ze hetzelfde probleem : ze krijgen geen IP adresgegevens via DHCP van @Home. Enige alternatief is om de routers statisch in te stellen !

Voor de WNR834B kreeg ik van Netgear echter een aaangepaste firmware die WEL werkte.

Echter, nu heb ik zojuist de WNR854T gekocht .. en ja hoor ... werkt ook niet met @Home.

Hoe kan dit nou ? Ik ben toch niet de enige @Home'er met een van deze Netgears ? Waarom pakken ze het probleem niet aan.

Vraag : heeft iemand anders hier ook een Rangemax Next router van Netgear (WNR854T ) i.c.m. @Home .. ? En hoe hebben jullie dit opgelost ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

1. Controleer of je met de computer rechtstreeks op het modem wel verbinding hebt.
2. Controleer of je router op DHCP staat in plaats van statisch.
3. Controleer of je de juiste CC0000-A nummer hebt ingevuld.

Anders geef ons wat meer info over je instelling, wat je verhaal is wat vaag ;)

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Ho ho .. dit is geen configuratiefout. Ik weet precies waar ik over praat en Netgear heeft voor dit probleem niet voor niets een aangepaste @Home firmware voor de WNR834B. Het gaat erom dat die voor de WNR854T er nog niet is .. en zodoende vraag ik me af of niet veel meer mensen met een WNR854T dit probleem ondervonden hebben en dus hun router statisch hebben moeten instellen.