Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
De buurman vroeg mij of ik zijn PDA wilde fixen, ik heb hier weinig ervaring mee maar vooruit dan maar!
Het betreft een Mitac MIO 339 met een 64MB SD kaartje, nu schijnt hier ooit TomTom op gestaan te hebben (Dit kan kloppen omdat er op het 64MB kaartje een Benelux map staat)

Maar TomTom zelf is dus verdwenen van het apparaat. Nu zou hij weer graag TomTom erop hebben, maar tegenwoordig zijn de meeste map's al een paar honderd MB. Dus nu is de vraag welke versie van TomTom zou op de PDA passen, de map's heb ik nog op SD staan.

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Puch-Maxi schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 22:42:
De buurman vroeg mij of ik zijn PDA wilde fixen, ik heb hier weinig ervaring mee maar vooruit dan maar!
Het betreft een Mitac MIO 339 met een 64MB SD kaartje, nu schijnt hier ooit TomTom op gestaan te hebben (Dit kan kloppen omdat er op het 64MB kaartje een Benelux map staat)

Maar TomTom zelf is dus verdwenen van het apparaat. Nu zou hij weer graag TomTom erop hebben, maar tegenwoordig zijn de meeste map's al een paar honderd MB. Dus nu is de vraag welke versie van TomTom zou op de PDA passen, de map's heb ik nog op SD staan.
Het gaat hier om TomTom 3 denk ik. Je kan even op de tomtom site kijken of dat wil werken, maar misschien dat ze die niet meer hebben. Kijk anders of 6 werkt. Een grotere sd is dan geen overbodige luxe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Nu online
Jep ik denk persoonlijk ook, koop een grotere SD
Maar de mensen denken "het heeft toch altijd gewerkt ?" *zucht*
is het trouwens mogelijk om dmv de map's die nog aanwezig zijn op SD te achterhalen welke versie het was ? Of is TomTom backward compatible met de map's ?

[ Voor 9% gewijzigd door Puch-Maxi op 04-05-2007 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Je kan even hier kijken:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5ac4da260fd706c4553278e7693ca76d/thumb.png

En meer info over TomTom kan je hier vinden: Het TomTom Navigator 6 Topic | Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Nu online
Hmms op de 3e regel van Benelux.pna staat geen versie nummer :(
ID=Benelux.PNA
37249677
Verder wil ook geen enkele TomTom de map's pakken (5/6)

[ Voor 24% gewijzigd door Puch-Maxi op 05-05-2007 02:05 ]