Toon posts:

[xp] torrent clients met instellingen m.b.t. bannen

Pagina: 1
Acties:
  • 375 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb een probleem waar door ik heel veel failed hash checks krijg ( pieces die niet goed overkomen)

[XP] corrupte downloads, failed hash checks*
Zie hier

. Bij utorrent worden IP's na 5 failed hash checks gebanned, en ik kan daar niet instellen niet te bannen ( wel alle bans resetten, maar dat wil ik niet , angezien ik dan 24/7 aan mijn computer hang dat te doen.. Zijn er clients waarbij je wel die instellingen kan veranderen, niet te bannen?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2007 21:16 ]

Verwijderd

Zie hier? Samenvatting? Jij ben diegene met een probleem, leg het dan ook zo goed mogelijk uit. Dat wij eerst vooronderzoek moeten doen zal niet de snelheid doen toenemen, laat staan dat er mensen zijn die de moeite nemen.

Maar goed als ik het correct begrijp zoek je een Torrentclient waarmee je foutieve pakketjes kunt downloaden? Tenminste daar komt het op neer als jij van users wilt downloaden die stelselmatig foute pakketjes versturen.

En is het alleen bij utorrent zo dat de download faalt of heb je bij andere programma's hier ook last van, want dan zou ik het eerder zoeken in je OS/hardware i.p.v. naar een lapmiddel te zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 11:28:
Zie hier? Samenvatting? Jij ben diegene met een probleem, leg het dan ook zo goed mogelijk uit. Dat wij eerst vooronderzoek moeten doen zal niet de snelheid doen toenemen, laat staan dat er mensen zijn die de moeite nemen.
Ik neem aan dat het duideljk is hoor.
Maar goed als ik het correct begrijp zoek je een Torrentclient waarmee je foutieve pakketjes kunt downloaden?
nee, ze moeten niet gedownload worden, maar de gene die ze stuurt moeten niet gebanned worden
Tenminste daar komt het op neer als jij van users wilt downloaden die stelselmatig foute pakketjes versturen.
Ik krijg 10 keer per minuut failed hash checks, dat licht niet aan die users maar aan mijn computer , die willekeurig pakketjes fout binnenkrijgt, en daar hebben hun niks mee te maken.
En is het alleen bij utorrent zo dat de download faalt of heb je bij andere programma's hier ook last van, want dan zou ik het eerder zoeken in je OS/hardware i.p.v. naar een lapmiddel te zoeken.
Dude, heb jij die link wel gelezen? Nee he, het is een probleeem dat niet alleen torrent downloads betreft, maar alle downloads,

Verwijderd

Topicstarter
kikker

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2007 21:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
2[small]de[/small] kikker

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2007 21:28 ]

Verwijderd

. is geen nette manier van kicken ;)

Al andere torrentclient geprobeert?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:22:
. is geen nette manier van kicken ;)
Hm, dat wist ik niet, verandert nu ;)
Al andere torrentclient geprobeert?
Ik zal wel een lijstje maken.

• Mad Max
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:05

Mad Max

Altijd nieuwsgierig

Ik zie in je vorige topic een hele lijst van voorstellen en pogingen die je hebt ondernomen om je probleem op te lossen. Het lijkt mij handig dat je hiervan een opsomming maakt wat het voorstel was, dat je dat geprobeerd hebt en wat het resultaat was. Pas dan kan iemand misschien iets anders bedenken.

Op het gevaar af dat ik iets voorstel dat al in het andere topic staat.... ;)
Als je schrijft dat AL je downloads fout gaan, bedoel je dan ook downloads die je met andere programma's doet? Dus een download met je browser? Een download met een ftp-programma (en dan niet je browser).
ALS die fout gaan vanaf het internet kun je dan iets downloaden (browser, ftp) van een van de andere pc's in je thuisnetwerk? Hoe gaat dat?

Er zijn andere torrentclients om mee te downloaden. Heb je je daar al in verdiept? Het is niet heel moeilijk er eentje te installeren en uit te proberen. Bijvoorbeeld Azureus?

Succes.

Soms f0t0gr@@f (7D + 10-22 f3.5-4.5 + 17-55 f2.8 IS + 35 f1.4L + 85 f1.2 II L + 70-200 f2.8 IS L + 580EX )

Pagina: 1