Toon posts:

Enkele schoonheidsfoutjes CSS

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb mijn template helmaal gescript maar nu heb i kweer een probleem ! In internet explorer is mijn pagina er helmaal hoe ik ze wil. In firefox dan weer niet. (de eidne van de pagina) Heeft iemand een idee wat ik kan doen ?

De pagina: www.bnc-sof2.com/temp/start.html

De code : www.bnc-sof2.com/temp/start.phps

Alvast bedankt !

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
http://www.getfirebug.com/

De ideale firefox-extensie voor het debuggen van je html/css/js/etc. Ik heb zelf geen Internet Explorer, dus ik weet niet hoe het er volgens jou uit hoort te zien :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp dat programma niet zo goed ... Zou jij enve op de debug knop kunnen drukken en het resultaat geven :P ?

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Een pure gok is dat het er hier om gaat dat je kolommen niet gelijk in lengte zijn. Je lost het maken van die kolommen dan ook vrij omslachtig op; ik zou het met de helft minder plaatjes afkunnen.

Als je zoekt naar een methode waarbij je kolommen altijd even lang zijn kom je uit op 'faux collumns'. Dit betekent niets meer of minder dan dat de container die je kolommen omvat een achtergrond plaatje heeft dat tot de onderkant herhaald wordt.

Een site die dat naar mening voldoende duidelijk uitlegt is Gigadesign. Let wel dat in de comments dikke onzin vermeld staat over 'vieze hacks' etc, dus van mij part kan je die gerust overslaan :P

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Tja, een topic openen op deze manier is niet de bedoeling. Het is ook de bedoeling dat je zelf laat zien wat je al geprobeerd hebt.

Dit topic is gesloten.