Ik heb sinds gisteren een panasonic DMR-EH65. Nu heb ik het volgende probleem: ik krijg geen tv zender geinstalleerd op mijn dvd hdrecorder.
Ik heb het volgende gedaan:
* scartkabel op mijn lcd tv van samsung (type LE27S) naar panasonic dvd hd recorder.
* antennekabel in van de lcd tv naar antenne in van de dvd hd recorder dmv antennesplitter.
De dvd hd recorder speelt wel dvd`s af. Maar geeft grijs beeld bij NED1. Nu heb ik al tig keren de handleidingboekjes gelezen van de lcd tv als de dvd hd recorder. Maar wordt er helaas niet wijs uit.
Op dit gebied ben ik echt een leek zijnde.
Nu ben ik al vanaf gisteren aan het klooien. Maar helaas geen resultaat. Wie kan me AUB stapsgewijs en makkelijke taal schrijven wat ik moet doen. Ik heb zo`n vermoeden dat ik de antennekabel dmv een splitter iets verkeerd doe.
Ik hoop dat jullie medetweakers me kunnen helpen. Maar nogmaals ik heb de handleidingsboekjes goed gelezen. Maar wordt er niet wijs uit.
Ik heb het volgende gedaan:
* scartkabel op mijn lcd tv van samsung (type LE27S) naar panasonic dvd hd recorder.
* antennekabel in van de lcd tv naar antenne in van de dvd hd recorder dmv antennesplitter.
De dvd hd recorder speelt wel dvd`s af. Maar geeft grijs beeld bij NED1. Nu heb ik al tig keren de handleidingboekjes gelezen van de lcd tv als de dvd hd recorder. Maar wordt er helaas niet wijs uit.
Ik hoop dat jullie medetweakers me kunnen helpen. Maar nogmaals ik heb de handleidingsboekjes goed gelezen. Maar wordt er niet wijs uit.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!