Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vodafone Live TV .. hoe ?

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Hi,

Onlangs in het nieuws dat Vodafone en Orange voor een vast bedrag per maand onbeperkt TV gaan uitzenden op mobiel (via UMTS).

Ik krijg het niet duidelijk via de Vodafone site, maar kan iemand de volgende 2 vragen beantwoorden :

- Werkt dit ook met een un-branded (niet-Vodafone) UMTS toestel ? Dus bijv. een Nokia E60 zonder die lelijke Vodafone interface ?

- Het tv-abo zou 7,50 per maand moeten kosten .. is dat incl. het UMTS dataverkeer dat tv-streaming met zich meebrengt ? Of komt dit er nog es bovenop.

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:34

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Waarom wacht je niet tot deze info (en antwoorden op je vragen) op de website van Vodafone gemeld worden?

Tot nu toe ging TV kijken bij Vodafone altijd via de Vodafone Live (Wap) sites...de branded toestellen hebben hiervoor standaard een link ingebouwd

An Explanation of l33t Speak

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Buzz_Lightyear schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 22:01:
Waarom wacht je niet tot deze info (en antwoorden op je vragen) op de website van Vodafone gemeld worden?

Tot nu toe ging TV kijken bij Vodafone altijd via de Vodafone Live (Wap) sites...de branded toestellen hebben hiervoor standaard een link ingebouwd
Mee eens. Ze moeten de dienst nog introduceren voor de consument en dat gaat snel komen. Hun hele zomer campagne gaat erom draaien, dus nog even geduld. :)

Verwijderd

DaannO schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 22:03:
[...]

Mee eens. Ze moeten de dienst nog introduceren voor de consument en dat gaat snel komen. Hun hele zomer campagne gaat erom draaien, dus nog even geduld. :)
Hier is meer info te vinden:

http://www.vodafone.nl/pr...n_video/kanalenoverzicht/

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Het is al beperkt beschikbaar, ik geloof dat de klantenservice er nog amper vanaf weet. Maar zoals gezegd gaan ze van de zomer er meer mee doen. :)

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Precies .. ik zag die link op Vodafone.nl dus ook ... vandaar mijn vragen . :) Maar goed .. ik wacht wel ffkes ;)
Pagina: 1