[winXP] iTunes herkent geen CD-branders

Pagina: 1
Acties:
  • 1.071 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08 12:40

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een vaag probleem met het branden van CD's in iTunes (MP3 en audio). Nadat ik door een verneuk actie toe was aan een nieuwe install, heb ik braaf de nieuwste iTunes geinstalleerd; dit ging allemaal prima en perfect, kan gewoon afspelen, itunes store benaderen, alleen zegt itunes als ik bij instellingen kijk, dat er geen ondersteunde branders zijn gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ec56db63fc292f15e43b1b166a4c5eca/thumb.jpg

Ik heb toch echt twee branders, die het voorheen altijd goed deden. Branden met Nero (MP3 en audio) gaat prima...

Ik heb het vermoeden dat een rotte driver bij het installeren van een gare philips audio-kaart de boel heeft gef00ked; toen ik deze driver installeerde, waren opeens al mn CD/DVD stations verdwenen. Ik heb de kaart uit mn kast getrapt en de driver ge-uninstalled, en ben weer overgegaan op onboard audio. Al mn CD/DVD stations werken dus weer, in alle applicaties, behalve dus in iTunes...

Wat heb ik al gedaan:

• iTunes verwijderd, opnieuw geinstalleerd
• CD/DVD uit windows verwijderd, reboot, nieuwe hardware toegevoegd
• iTunes verwijderd, CD/DVD uit windows verwijderd, reboot, nieuwe hardware toegevoegd, iTunes geinstalleerd

Niks van dit alles hielp... Iemand enig idee?

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Topicstarter
Onsubtiele kick.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zelfde probleem hier alleen dan in Vista. Hiervoor werkte alles ook perfect.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:03
Same here sinds vandaag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Topicstarter
Oei, tijdje niet gevolgd, dom. Bij mij is het dus in XP. Ik heb vanavond niet veel tijd maar zal er van t weekend nog even wat beter naar kijken. Mss dat ik het kan oplossen... :/ Begint nu wel irri te worden nl...

HENG HENG