Toon posts:

Voeding probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pc heb ik net in elkaar gezet en dus natuurlijk ook de voeding.
Het probleem is dat als ik achter mijn pc kijk naar de fan van de voeding, zie ik deze niet draaien?
Mij lijkt toch dat deze altijd moet draaien?

Ik heb een Antec SmartPower 2.0 voeding 450 Watt.

Thijs

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

De site van Antec zegt:
Unique Dual Fans Technology: exhaust fan starts to spin when the power supply reaches certain temperatures to ensure proper airflow, the second fan spins on power up.
Dus: draait inderdaad 1 fan wél, en de ander pas na een tijdje?

Wel erg makkelijk te vinden trouwens, een beetje zoekwerk voor je een topic opent kan geen kwaad en wordt zelfs verwacht hier op GoT.

public void ik()

Verwijderd

Topicstarter
Weet je dat zeker, want ik ben nu een paar dagen verder en mijn pc staat nu 2 dagen achter elkaar aan, en de lucht wordt nu wel een stuk warmer uit de voeding, hij slaat nog steeds niet aan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:49:
Weet je dat zeker, want ik ben nu een paar dagen verder en mijn pc staat nu 2 dagen achter elkaar aan, en de lucht wordt nu wel een stuk warmer uit de voeding, hij slaat nog steeds niet aan?
Warme lucht uit een voeding is normaal, heb ik ook en mijne draait constant (ja 365 dagen per jaar)

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Kijk of je andere fan wel draait, Als de voeding gewoon niet warm word, zal hij niet aan gaan. En warme lucht mag wel (geen hete lucht)

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT